mirene Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg ha en NEC DVD-brenner ND-1000A. Den har fungert fint,intill nå. Saken er at den ikke klarer å lese av mine brente DVD plater. MEN den klarer å lese originale DVD'er...OG brenne DVD'er Platene (merke : Verbatim) er jo et bra merke. For å gjøre saken enda merkeligere...så lar de samme platene seg lese,hos en kammerat,som har ND-1100A modellen. Hva er problemet ?? (PS:Den klarer fint å lese mine brente CD plater) Fint om noen kan hjelpe...slik at jeg ikke behøver å levere in til unødig reperasjon. På forhånd takk Mirene Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei Noe du har gjort i mellomtiden? Fikla med firm-waren eller noe lignende? mvh roger Lenke til kommentar
mirene Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 etter hva jeg vet...finnes det ikke firmware til den. Jeg har heller ikke tuklet med den...på noen annen måte Nei...jeg skjønner ikke HVORFOR den ikke klarer å lese de brente DVD platene. HJELP...HJELP !!!! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei Firmware har den nok. Dette har jeg ikke hørt om tidligere, du kan prøve å "disable" den i enhetsbehandlinegn i kontrollpanelet og restarte maskinen. Alternativt kan du flytte plass på ide-kabelen, og se om det hjelper. Hjelper ikke noe av dette bør du kanskje kontakte butikken der du har kjøpt den (garanti?) mvh roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå