skylinepower Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Går an og se film på den ja ? Noen som vet noe om hvordan spillmuligheter den har? tenker da på spill, og ikke avspilleren Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Er vel ingen som har sagt noe annet heller? Har du kanskje noe annet å anbefale til ca 2500,-? Htc desire med supertalk totalpris 12 mnd: 2547,- kr ------------------------------------------------------ Samsung wave med supertalk totalpris 12 mnd: 2047,- kr Endret 31. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er vel noe tilbud som er nå. Og når det er sagt så er de jo utrolig gode! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 de har vært lenge, minst fra starten av juni det var da jeg sjekket første gang hva wave og desire kostet Lenke til kommentar
traveler5843 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 musikkspilleren er grei, men langt fra bra! er nesten umulig å få albumbilder og equlizer finnes ikke. I tillegg er navigering rundt i musikkbiblioteket litt rart satt opp. Har du dog ikke mange 100 sanger burde det gå fint: ) Tenker her å ha rundt 4-500 sanger, blir da det vanskelig å navigere? Bruker å lage mapper med artist så når man åpner mappen og henter sang så blir det de sangene fra mappen som blir avspillt? Jeg endte opp med å kjøpe Wildfire. Og jeg synes den er topp! Jeg navigerer på samme måte som deg og legger alle album inn i mapper og velger album, meget enkelt og greit! Får se om jeg ikke prøver ut og betaler for noen andre spillere på market senere, men akkurat nå føler jeg ikke behovet. Wildfire virker også kraftig når det gjelder lyd. Klarer fint og drive et par gode Bayerdynamic lukkede 32 Ohms DT-235 headsett, høyt og klart uten forvrengning av lyden. Lydkvaliteten virker ganske tilfredstillende. Får vel neppe testet det fullt ut med disse, men det virker ganske solid så langt. Alt i alt føler jeg man får mye for pengene her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Er det god batteritid, og har den også vibrering når man bruker keyboardet som Desire? Endret 1. august 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
traveler5843 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Den har vel samme batteri tror jeg som desire, den vibrerer når du bruker tastaturet ja. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Likevel er batteriet bedre på wildfire -pga oppløsning, skjermstørrelse og prosessor, om jeg ikke tar 93% feil.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 @blunderguff: hvordan gjøres dette? hvordan får jeg denne låsen? _______________ @dere andre: er det lett å skifte bakgrunnsbilde på htc hero? kan man ha bilder man har tatt selv eller lagt inn fra pcen? Har noen søte små jeg vil ha som bakgrunn hvordan og hvor? (har ikke telefonen selv, så må ha forklart i detalj.. håper det går bra=) DT Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Meny - Instillinger - Sikkerhet - Øverst der skal du få mulighet til og velge opplåsingsmønster. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 hvor mangen punkt er det? sånn 9? 16? 25? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) hvor mangen punkt er det? sånn 9? 16? 25? 9 - Se video eksempel av låsen i bruk. http://www.youtube.com/watch?v=A0NbEld2UEc Endret 7. august 2010 av Blunderguff Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 takker! Den var jo digg! --- btw; er oppløsninga så dårlig at det er irriterende? ser du pixlene godt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå