Bleelekwwl Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei, Jeg kjøpte en MacBook Pro hos mpx.no i 2007 som jeg to ganger leverte inn til Humac for reparasjon hos OfficeLine i juni. Dette var grunnet et defekt hovedkort, og etter to reparasjonsforsøk ble ingenting løst og maskinen fungerer fortsatt ikke som den skal. Nå har jeg sendt den inn til mpx, som har videresendt til InfoCare. Kan jeg på dette tidspunktet be om heving av kjøp eller omlevering grunnet de to forrige reparasjonene, eller har mpx også rett til å forsøke å reparere den selv? Hver gang jeg har snakket med de om problemer med varen, har jeg blitt bedt om å ta kontakt med Apple, noe jeg som sagt gjorde de to gangene i juni. Har hatt maskinen min i ca. 1 uke siden 7. juni, så det begynner å bli litt frustrerende, og jeg frykter hvor lang tid til dette vil ta, ettersom jeg reiser til utlandet i slutten av august. Mpx mottok varen 8. juli. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Oops, ble dobbelposting av emnet... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1246254&st=0&p=15961854entry15961854 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg