Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

MacBook Pro reparasjon.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg kjøpte en MacBook Pro hos mpx.no i 2007 som jeg to ganger leverte inn til Humac for reparasjon hos OfficeLine i juni. Dette var grunnet et defekt hovedkort, og etter to reparasjonsforsøk ble ingenting løst og maskinen fungerer fortsatt ikke som den skal.

 

Nå har jeg sendt den inn til mpx, som har videresendt til InfoCare. Kan jeg på dette tidspunktet be om heving av kjøp eller omlevering grunnet de to forrige reparasjonene, eller har mpx også rett til å forsøke å reparere den selv? Hver gang jeg har snakket med de om problemer med varen, har jeg blitt bedt om å ta kontakt med Apple, noe jeg som sagt gjorde de to gangene i juni.

 

Har hatt maskinen min i ca. 1 uke siden 7. juni, så det begynner å bli litt frustrerende, og jeg frykter hvor lang tid til dette vil ta, ettersom jeg reiser til utlandet i slutten av august. Mpx mottok varen 8. juli.

 

Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...