fluefiskern Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Fungerer dette her? Bilde er tatt når jeg har vært på tur opp for å ta bilde til årsutfordringen, Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Fungerer dette her? Ja! Bildet er minimalistisk, og det fungerer veldig bra her. Komposisjonen fungerer også bra med de to kråkene i hvert sitt hjørne. Jeg tror jeg ville klippet av nedre del av bildet slik at du unngår grenene på treet som forstyrrer litt. Utsnittet blir kanskje litt i trangeste laget på den måten, men jeg tror likevel det er en forbedring. (Eventuelt kan du manipulere vekk de grenene slik at bare stammen er igjen, men det er en løsning jeg ikke liker). -trygve Redigert: Og så glemte jeg å si at jeg ville kuttet litt på høyresiden også. Det er mye hvitt der som ikke har noen funksjon. Endret 22. juli 2010 av -trygve Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ja det fungerer, men jeg ville nok justert opp høylysene litt til sånn alt utenom fuglene ble hvitt. Litt for mye rart i bakgrunnen for min del sånn som det er nå. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hadde ikke særlige forventninger mtp tittelen med bildet var råstilig! Enig med de andre om kutting, ville kuttet så den nederste kråka var like langt fra kanten på bildet. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Takk for tilbakemeldinger, tok meg en kort tur bort noen dager Croppa versjon av bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå