verwooks Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Bring it on people .. jeg kommer med mine innspill etterhvert ... Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 - 1 1/2 oz Vodka - 3/4 oz Kahlua - 3/4 oz Light Cream or Milk rein klipp og lim .. enjoy .. smaker ganske bra denne .. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Favoritt: Absolute Vodka + sitron "saft" (Man får kjøpt på Rema100 ivertfall slike gule sitron formede flasker m/sitron syre oppi) :o Godt: 1 1/2 L Fanta Exotic + 1 halv flaske vodka = (Altså, smak til, ikke hell oppi ei hel halv flaske med en gang... Du må blande slik at du liker smaken =) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Favoritt: Absolute Vodka + sitron "saft" (Man får kjøpt på Rema100 ivertfall slike gule sitron formede flasker m/sitron syre oppi) :o Godt: 1 1/2 L Fanta Exotic + 1 halv flaske vodka = (Altså, smak til, ikke hell oppi ei hel halv flaske med en gang... Du må blande slik at du liker smaken =) Ja den exotic greia er helt konge bra ... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jah! Exotic rox... Men liksom, Smirnof ice = JÆVLI godt! men å betale 100 kr for 4 stk har jeg ikke råa til. for å bli full så må jeg minst ha rundt 20 øl boxer. Så da er det fanta eller sitron + Vodka som duger! :wink: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Jah! Exotic rox... Men liksom, Smirnof ice = JÆVLI godt! men å betale 100 kr for 4 stk har jeg ikke råa til. for å bli full så må jeg minst ha rundt 20 øl boxer. Så da er det fanta eller sitron + Vodka som duger! :wink: Ice er fint det ja .. masse rusbrus som er godt. Men blir kvalmende liksom i lengda. Er så "overSØTT", øl duger bedre da syntes jeg. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 -Hjemmelagd tyrker- *Helflaske med Kalinka (liker den best når jeg skal ha tyrker) *5 poser tyrkisk pepper *2 bokser hockey-pulver =Hot! Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 whiskey sour 2deler whiskey 1del grapesoda. O.J 2deler southern comfort 1del appelsin jus BMW 1del baylies 1del southern comfort 12kaffe serveres i en kaffe kopp ja for å ikke glemme TOU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå