Konglomat Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har akkurat satt sammen en HTPC med ION og atom330. Jeg skal bruke denne til avspilling av HD-materiale fra en innebygd 2TB harddisk, samt nedlasting av video via bit-torrent. Kan dette gjøres med XBMC live? eller bør jeg heller installere win7 (har allerede lisens) og bruke XBMC oppå, evt bruke windows media center? Fordelen jeg ser med XBMC live er rask oppstartstid, men jeg er usikker på hvor bra det fungerer å laste ned torrenter fra. Takker for svar! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg ville anbefalt Ubuntu 10.04 med XBMC. Da har du et godt OS i bunn samtidig som du kan sette XBMC til å autostarte. I tillegg får du GPU-akselerasjon noe du foreløpig ikke får i Windows 7 (kommer nok snart). Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 GPU akselerasjon finnes for win7 under nighly builds. Det skulle vært lansert i hovedversjonen for 1 måned siden. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 GPU akselerasjon finnes for win7 under nighly builds. Det skulle vært lansert i hovedversjonen for 1 måned siden. Stemmer og det ser ut til at den nye versjonen er veldig rett rundt hjørnet Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Bare 13 tickets å fikse i dag: http://trac.xbmc.org/roadmap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå