AKIversen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Hei, skal kjøpe PS3 med tv og lyd og lurer hovedsaklig på om forsterkeren og høytalerne passer sammen og om det vil være mulighet for å koble dette til PS3en, eventuelt TVen? Endret 20. juli 2010 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Klarer ikke å se hvilken forsterker eller TV du skal bruke.. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Klarer ikke å se hvilken forsterker eller TV du skal bruke.. la til et bilde men det kom tydeligvis ikke opp -.- Bildet -----------> Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja, det passer sammen. Du tar en HDMI kabel fra PS3 (følger ikke med tror jeg) til forsterker og en ny videre til TV'en. Da får du lyd fra anlegget og bilde på TV. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Ja, det passer sammen. Du tar en HDMI kabel fra PS3 (følger ikke med tror jeg) til forsterker og en ny videre til TV'en. Da får du lyd fra anlegget og bilde på TV. ok, så forsterkeren og høytalerne kan kobles sammen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja, det passer sammen. Du tar en HDMI kabel fra PS3 (følger ikke med tror jeg) til forsterker og en ny videre til TV'en. Da får du lyd fra anlegget og bilde på TV. ok, så forsterkeren og høytalerne kan kobles sammen jada, skal ikke være noe problem det =) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå