Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilverksted i sverige

snape

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en Audi A4 1999 modell som trenger reparsjoner + service. lurte på om noen her inne kjente til noen billig og bra bilverksted i sverige? Det trengs ikke å være hos en Audi forhandler. Noen som har erfaring med bilreperasjon i sverige?

takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler Biltjänst K-E Larsson i Årjeng. Brukt dem mange ganger. Klart det billigste alternativer. Til og med svensker synes han er billig. Er merkeverksted Audi. Har hatt 4 servicer der og aldri hatt noen problemer. Skal bestille ny service nå, bare de kommer fra ferie.

Arne M

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å sende email til Biltjänst K-E Larsson.

Nilson bil har ikke svart ennå, og Santos folka ville at jeg skulle ta med bilen til Gøteborg før de kunne gi meg en endelig pris. Er det noen som veit hvordan man skal få til det?

Jeg har en god del feil og mangler :(

Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å sende email til Biltjänst K-E Larsson.

Nilson bil har ikke svart ennå, og Santos folka ville at jeg skulle ta med bilen til Gøteborg før de kunne gi meg en endelig pris. Er det noen som veit hvordan man skal få til det?

Jeg har en god del feil og mangler :(

Biltjänst har sommer lukket. Derfor har ikke jeg fått bestillt time ennå, men jeg vet det fra tidliggere. Tror de åpner igjen på mandag.

Er en del kortere vei til Årjeng enn Gøteborg. Prøv å ringe dem til uken.

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...