Gå til innhold

radiator festet utenfor toweret, hvordan?

Anbefalte innlegg

Har et lian-li 6070b, så jeg tror ikke det er plass inni, og jeg er forferdlig glad i kassa så vil nødig bytte den ut :-)

Har funnet noen festeanordninger for å sette på en enkelt radiator på utsiden av kabinettet, men finnes det noen glupe løsninger for å sette 2x3-120 eller 3x2-120 på baksiden av kabinettet?

Stativ å sette på bakken, stripse fast i pulten, slenge løst på gølvet, etc etc, alle forslag og løsninger mottas med takk!

Vil helst få spredt lufstrømmen litt, men det er kanskje en massiv sandwich bakbå som er greia?

Elsker å hvile beinet på kassa, så mulig jeg sparker den ned om den bygger for mye opp men det får jeg ta med et smil når den tid kommer:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fant ingen gode løsninger, vifta bakerst på kabinettet er ikke 120mm så radbokser etv vil ikke være mulig å feste.

Kjøper et obsidian 800 istedet, det virker litt plastic fantastic men når lian-li skal ha det dobbelte for sine orgasmiske fulltowerherligheter får det bare være.

Jævli spent på hvordan jeg skal lure kona til å tro at det ble en billig oppgradering om jeg bytter kabinettet men men... "ta det med ro kjære, bruker masse deler om igjen! skal bare bytte litt småting"

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Har bestillt et koolance radiator feste

Angrer på at jeg ikke fikk bestillt annet småtteri derfra mens jeg først var igang, er latterlig dyrt med frakt derifra. Ser jo ut som de alternativene du hadde er billigere haha, men gjort er gjort - takker for svar uansett!

Fikk liksom en liten faen i meg når jeg først hadde bestemt meg for obsidian 800d og dro til med enda en gtx480+block+360rad og da ble dette festet småtteri i forhold. Ihvertfall utifra mitt opprinnelige budsjett på 4k :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...