Gå til innhold

Ipod Touch hengt seg opp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått meg Ipod Touch, så jeg skulle jailbreake den fordi jeg trengte programmet "Cydia". Så gikk jeg inn på Cydia og søkte på programmet "BossPrefs", så når det hadde Innstalert ferdig hadde jeg en mulighet, å trykke på "Reload SpringBoard" så jeg trykka der, og dermed begynte den å arbeide, men etter 10 timer står den fortsatt å arbeider, hva i all verden er det jeg skal gjøre? Det funker ikke å skru den av eller å trykke noen plass, den har hengt seg opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har fått meg Ipod Touch, så jeg skulle jailbreake den fordi jeg trengte programmet "Cydia". Så gikk jeg inn på Cydia og søkte på programmet "BossPrefs", så når det hadde Innstalert ferdig hadde jeg en mulighet, å trykke på "Reload SpringBoard" så jeg trykka der, og dermed begynte den å arbeide, men etter 10 timer står den fortsatt å arbeider, hva i all verden er det jeg skal gjøre? Det funker ikke å skru den av eller å trykke noen plass, den har hengt seg opp.

Er vell ikkje stort annet å gjøre en å ta å resette den eller å vente til at betteriet blir heilt tappet noe som tar evigheter. Ingen ekspert men :p

Lenke til kommentar

Med å "resette den" mener du å trykke på "på\av" knappen? Fordi det funker ikke som sagt i førstepost.

Tror det er mulighet for å slette den vist du kobler den til iTunes. Men er ikkje sikker, men før eller seinere må den jo gå tomm for strøm

Lenke til kommentar

Vanligvis kjører du en reset ved å holde inne av-/påknappen samtidig med den runde knappen i midten nede (menyknappen?). Hold slik helt til den (forhåpentligvis) slår seg av og på igjen, og viser en Apple-logo. Men jeg vet ikke om det fungerer hvis du har jailbreaket den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...