tegen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei! Jeg har fått meg Ipod Touch, så jeg skulle jailbreake den fordi jeg trengte programmet "Cydia". Så gikk jeg inn på Cydia og søkte på programmet "BossPrefs", så når det hadde Innstalert ferdig hadde jeg en mulighet, å trykke på "Reload SpringBoard" så jeg trykka der, og dermed begynte den å arbeide, men etter 10 timer står den fortsatt å arbeider, hva i all verden er det jeg skal gjøre? Det funker ikke å skru den av eller å trykke noen plass, den har hengt seg opp. Lenke til kommentar
albions Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hei! Jeg har fått meg Ipod Touch, så jeg skulle jailbreake den fordi jeg trengte programmet "Cydia". Så gikk jeg inn på Cydia og søkte på programmet "BossPrefs", så når det hadde Innstalert ferdig hadde jeg en mulighet, å trykke på "Reload SpringBoard" så jeg trykka der, og dermed begynte den å arbeide, men etter 10 timer står den fortsatt å arbeider, hva i all verden er det jeg skal gjøre? Det funker ikke å skru den av eller å trykke noen plass, den har hengt seg opp. Er vell ikkje stort annet å gjøre en å ta å resette den eller å vente til at betteriet blir heilt tappet noe som tar evigheter. Ingen ekspert men Lenke til kommentar
tegen Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Med å "resette den" mener du å trykke på "på\av" knappen? Fordi det funker ikke som sagt i førstepost. Lenke til kommentar
albions Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Med å "resette den" mener du å trykke på "på\av" knappen? Fordi det funker ikke som sagt i førstepost. Tror det er mulighet for å slette den vist du kobler den til iTunes. Men er ikkje sikker, men før eller seinere må den jo gå tomm for strøm Lenke til kommentar
tegen Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Tror ikke det funker å slette den, fordi klokka å alt har hengt seg opp. Eneste mulighet er strømmen, så kanskje jeg skal ta ut ladderen nå da. Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Vanligvis kjører du en reset ved å holde inne av-/påknappen samtidig med den runde knappen i midten nede (menyknappen?). Hold slik helt til den (forhåpentligvis) slår seg av og på igjen, og viser en Apple-logo. Men jeg vet ikke om det fungerer hvis du har jailbreaket den. Lenke til kommentar
tegen Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Oj, det funket, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå