FOOrK Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 WD støyen er jo helt fæl! Har Maxtor i xboxen og den bråker litt for mye den også! Så Seagaten er den jeg ville gått for! Lenke til kommentar
gnus Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 tilbud på 160 gb western digital på komplett denne veka... 1395kr, koffor ikkje vurdere det ? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hmm, billig det da for 160 gb. 8mb cache og 7200 rpm Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har maxtor, og kan ikke gjøre annet enn å anbefale de på det varmeste Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har maxtor, og kan ikke gjøre annet enn å anbefale de på det varmeste Hvorfor det? Erfaringer fra wd og seagate? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Selv har jeg WD og har ingenting å klage over. Du nevnte du hadde noen kabinettvifter... så lenge disse ikke er av det absolutt roligste slaget så vil nok de overdøve en WD harddisk. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har maxtor, og kan ikke gjøre annet enn å anbefale de på det varmeste Hvorfor det? Erfaringer fra wd og seagate? Hvorfor jeg anbefaler maxtor? hva du tror da ? fordi jeg er fornøyd med dem selvfølgelig, og ja, jeg har faktisk hatt både seagate og wd disker, men er mest fornøyd med maxtor. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har maxtor, og kan ikke gjøre annet enn å anbefale de på det varmeste Hvorfor det? Erfaringer fra wd og seagate? Hvorfor jeg anbefaler maxtor? hva du tror da ? fordi jeg er fornøyd med dem selvfølgelig, og ja, jeg har faktisk hatt både seagate og wd disker, men er mest fornøyd med maxtor. :wink: daså Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 seagate hadde jeg valgt Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Bare en liten advarsel: Komplett har gitt meg 3 WD harddisker som ikke fungerer... Kjøpte en som ikke fungerte helt, returnerte og fikk ny - med samme problem, returnerte og fikk ny, som nå viser seg å være feil på også... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Bare en liten advarsel: Komplett har gitt meg 3 WD harddisker som ikke fungerer... Kjøpte en som ikke fungerte helt, returnerte og fikk ny - med samme problem, returnerte og fikk ny, som nå viser seg å være feil på også... takk for opplysninga... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hei fant noe som du burde se på muligens http://www.hardware.no/tester/harddisk/sea...da_v/index.html og http://www.hardware.no/tester/harddisk/120...ndup/index.html jeg personlig ville ha gått for wd hører folk sier den støyer men har som regel noen vifter i maskina fra før så det hører du ikke (jeg har aldrig hørt noe støy fra mine wd disker) Jo, de har en ekkel vinendelyd Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 det kaller jeg uflax når man får 3 disker med nesten samme problem. Min WD er jeg sinnsykt fornøyd med den er faktisk raskere enn min IBM med 7200rpm selv om wd bare har 5400. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 WD støyen er jo helt fæl! Har Maxtor i xboxen og den bråker litt for mye den også! Så Seagaten er den jeg ville gått for! Du hører ikke WD hvis du allerede har kabinett vifter i pcen sier de Lenke til kommentar
alexf Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg byttet nettop ut min WD800 disk med en Seagate Barracuda 7200.7 som ikke er hørbar. Ikke blir den spesiellt varm heller. En befrielse å bli kvitt den enorme støyen fra WD disken. Vil anbefale Seagate som et meget bra støysvakt alternativ. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Du hører ikke WD hvis du allerede har kabinett vifter i pcen sier de Tro meg.. du hører den lang vei som en konstant skarp susing. Du må ha ekstremt støyende vifter i maskinen for å ikke høre en typisk WD disk. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Hva bør jeg velge av ATA 100, ATA 133 og Serial-ATA(150)? WD har jo bare ATA 100 enda, holder de lenge enda? Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hva med å gå for en tilbud a? Komplett ukens tilbud er WD 120 gb (8mb cache) for 975 kr. Koster 50 kr mer enn WD 80 gb Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 tenkte egentlig det, men kan noen svare på mitt spm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå