Gå til innhold

Trenger tips til ny telefon med android..

Anbefalte innlegg

hei..

jeg er ute etter en ny telefon. kikker mest etter sony ericsson, fordi det er det jeg er vant til.. men betyr ikke at jeg ikke er åpne for andre slag.. :)

begynte først med å se på SE X10 mini pro, veldig lyst på den, men så kunne jeg kanskje tenkt meg en med litt større skjerm også.

sett en del på SE Vivaz Pro, men er det en android telefon??

Endret av maggiz88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler å ta en titt på Samsung Wave, det er vel en av de best eandroid telefonene ute til nå :) Eier selv en Acer Liquid som jeg er veldig fornøyd med. Betalte knappe 2500 for den :)

Endret av Bakura
Lenke til kommentar

Anbefaler å ta en titt på Samsung Wave, det er vel en av de best eandroid telefonene ute til nå :) Eier selv en Acer Liquid som jeg er veldig fornøyd med. Betalte knappe 2500 for den :)

Samsung Wave er ikke Android. Wave bruker et eget system laget av Samsung.

De forskjellige Vivaz-versjonene til SE er heller ikke Android.

Sjekke heller ut Samsung Spica for en billig Android (901 kroner) eller Samsung Galaxy S for en meget bra Android (ca 4000 kr).

Lenke til kommentar

oki.. for jeg ser i denna avisa som kom fra lefdal denne uken og der står det vivaz med android 2.1, men det må vel være en feil det da sikkert..?

er bare x10 utgavene som kjører android fra SE?

har kikka litt på htc også som telefon, noen der som er å anbefale?

Lenke til kommentar

Vivaz er en Symbian-telefon, så Lefdal må ha bommet enten på OS eller modellen de selger. Er det dette tilbudet? Det er i såfall ingen Android-telefon.

Dersom du skal ha Android-telefon så er det mange modeller å velge i. Samsung Galaxy Spica er best av de billige, HTC Desire er den typiske HTC-modellen flesteparten går for (men du skal slite med å finne en, den er utsolgt overalt), Samsung Galaxy S er den beste av alle modellene på markedet (men kanskje litt dyr, og ikke alle liker Touchwiz-UIet til Samsung), HTC Legend er designmodellen til HTC (men litt tregere enn HTC Desire, og har mindre skjerm), Sony Ericsson Xperia X10 er også et mulig valg (godt kamera og god musikkspiller, men har fått mye kritikk for dårlig tastatur og tregt UI, kjører dessuten foreløpig bare Android 1.6 - neste oppgradering blir til 2.1 og ikke 2.2).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...