fjarle Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kinetic er telefonen du kan daske. Les mer Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kunne ikke funnet på å kjøpe noe sånt, men har lyst til å se den i praksis. Artig idé Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Spennende konsept ja. Og kan bli morsomt å se... selvom det kommer til å bli myyye problemer rundt produktet kjenner jeg nokia rett Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Den så pen ut ja, men utrolig upraktisk form da? Den må jo være ganske ubehagelig å ha i lommen når den henger seg fast i alt som er og drar med seg halve lommen hver gang du tar den opp. Hadde det vært et tillegg til Skype/mobil som skulle stå på bordet så hadde jeg sett vitsen, rett og slett som en duppeditt som viser om noen ringer til deg, men ikke som mobil. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Mobilen forblir nok bare et konsept... Selv om det hadde vært artig å se mobilen ute i markedet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Damn! Den var i utgangspunktet stilren og lekker. Men den klumpen som var det "nyskapende" ødela selvfølgelig telefonen. Kan ikke Nokia lage pene telefoner lenger uten å ødelegge med noe tull? Nokia må begynne å lære av LG, HTC og Apple Lenke til kommentar
VagaStorm Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg tenkte bare, woha, en pen telefon fra nokia igjen. Det er en stund siden sist.... Når jeg fikk kikket litt mere på det, så ser jeg at de burde utnyttet den tykke bunnen til å legge inn ordentlig optik til kameraet, og kanskje en større bildebrikke. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skjønner ikke hvorfor de ikke la kameraet inn i den tykke delen slik at de kunne fått til ett skikkelig kamera! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Som kontortelefon er den jo virkelg midt i blinken! Telefonen må jo hele tiden plukkes opp og trykkes på for å besvare samtaler og SMS. Hadde vært utrolig kjekt om den spratt opp av seg selv Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Kan jo se nytten i det. Men er den ikke alt alt for klumpete? Ville ikke hatt en sånn i lommen for å si det sånn. Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 kanskje ikke så veldig lommevenlig, og når det ringer å du har den i lommen, så prøver den å bli presset opp, men den bare aviser heletiden, siden den blir presset ned igjen Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 "ringer telefonen din, eller er du bare glad for å se meg?" Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hadde den vært like tynn hele veien og hatt Android 2.x, gjene litt bearbeidet på samme måte som HTC gjør det, så hadde den vært veldig fristende. Allikevel en spenstig tanke, selv om jeg ikke har helt troen på konseptet Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Enig med deg bortsett fra Android. Heller en overhalling av Symbian. :-) Lenke til kommentar
Ravneng Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 den er jo rålekker men de kunne fjerna den og laga en med samme type stil bare uten klumpen og litt tykkere. ser ut som Nokia endelig blir bedre på design Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 blir artig å se den irl Tror nok ikke du blir det, konsept telefoner har det med å bli nettopp konsept telefoner. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er det virkelig ingen her som forstår at klumpen er der for at vippefunksjonen skal fungere? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Er det virkelig ingen her som forstår at klumpen er der for at vippefunksjonen skal fungere? Vil tro og håpe at de fleste skjønner det. Grunnen til at folk ønsker den bort er for å få en mobil med NICE design; uten vippefunksjon. Vil jeg tro. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ja, men da hadde det ikke vært noe særlig konsept, da hadde det bare vært en ny telefon.. Kanskje jeg er litt pirkete nå, men jeg ble litt fortvilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg