LUSKEDYRET Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Har lyst på et High Speed kamera. Noen som har prøvd noen av disse kameraene... Casio EXILIM High Speed EX-FH25 Casio Exilim High-Speed EX-FH100 Casio EXILIM High Speed EX-F1 Hvordan er den vanlige hd video funksjonen på disse kameraene? Hvordan er autofokus? Er det noe dere ville tatt bilde med og filme i et bryllup, f.eks hd kvalitet. Hvordan er overgang fra lys til mørk bakgrunn..Og kvalitet ellers kontra Sony HDR-XR550VE Ser kanskje ut til at eg går for dette, Casio EXILIM High Speed EX-FH25. Men er litt usikker.. Noen som har dette og fått prøvd det ut.. Ikke alltid klipp fra youtube stemmer med virkeligheten.. Har lyst og filme litt i fra 200-300 fps. Det blir bare litt filming av RC og lek med ungene og slikt.. Men også litt mere et kamera eg kan bruke til å filme i juletider og slike ting. Til foto har eg et Canon EOS 450D, men litt tungvindt å ta med seg to kamera. Endret 20. juli 2010 av LUSKEDYRET Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Har en EX-F1. Fikk en fin serie av katten som hopper etter leken i 60 fps. Endret 15. august 2010 av Hårek test Lenke til kommentar
LUSKEDYRET Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Har en EX-F1. Fikk en fin serie av katten som hopper etter leken i 60 fps. Hehe... Den strekker seg langt etter den... Du har ikke noe film og ligge ut.. Blir nok ett av de 3 casio kameraene eg går for men er i tvil hvilket.. Vil ikke angre etterpå Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ingen av kameraene bruker ruller med film. Jeg flytter tråden til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå