Gå til innhold

MSN henger seg

Anbefalte innlegg

Har et problem med Windows Live Messenger(siste versjonen) der msn henger seg når en samtale er innaktiv i 5-20 minutter. Forbindelsen mellom meg og den jeg chatter med henger seg, og ingen får meldingene som sendes oss i mellom. Den eneste løsningen jeg har funnet hittil er å logge av og på, eller skrive som en tulling helt til meldingen(e) kommer fram.

Har prøvd og reinstallert. Uten hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være at nettverket ditt er problemet. Har du prøvd en skikkelig router restart? (Ta ut strømmen, la den være ute noen minutter, så plugge inn igjen. Eventuelt benytte deg av den lille knappen som resetter alle instillinger?)

Hvilket operativsystem bruker du? Bruker du windows 7, kan du prøve å kjøre det i Windows vista mode. Kanskje det løset problemet ditt. Det løste iallefall mitt, når jeg ikke kunne logge på i en periode.

Og.. går nettverket ditt rundt som det skal, når msn fryser? Eller kuttes all internetaktivitet samtidig?

Lenke til kommentar

Bruker Windows XP, men holder på i disse dager å legger om til Windows 7. Routeren har blitt restartet flere ganger i mellomtiden, men problemet vedvarer fortsatt.

Når samtalene fryser, så er det kun samtalen som mister kontakten. Jeg kan ha en annen samtale som er aktiv ved siden av den som er fryst. Hører som oftest på musikk via Spotify, og forbindelsen til den kuttes svært sjeldent.

Lenke til kommentar

Det som skjer er at msn, internettet og alt går som det skal. Men meldingene kommer ikke fram i programmet. Man får ikke opp noen form for feilmeldinger, det eneste jeg vet er at forbindelsen mellom chatterne brytes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...