TechTiger Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Finnes det noen forskning på om det kan forverre en allerede latent tilstand? Feks hvis man allerede er på vei til å få leddgikt e.l.? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Har nå vært knekke-fri snart 2 dager:D Bare å riste fingrene hjelper. Tips til andre (hvem enn som vil ha...): Når du får lyst til å knekke, bare beveg på fingrene, går over etter en stund. Nei, jeg røyker IKKE, men tror det er like vanskelig å slutte med knekking.. Disclaimer: Vet IKKE om jeg knakk ubevisst om natta.. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Har blitt fortallt at det er mangel på ledd veske hvis ledda knekker, og at man burde la ledda "vile" litt og la vesken samle seg opp igjen, så klart så vet jo ikke jeg det, men kan jo hende. Har også hørt at man burde knekke en gang i blandt, men ikke for ofte.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Er ikke farlig. Folk sier at det er farlig fordi de ikke liker at folk gjør det. Det som skjer er at gassen i leddvæsken ekspanderer fort (som gassen i brus), og det gir et lite plopp fordi det skjer så fort. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Les linken jeg la ut, Kiropraktoren vil anbefale at man ikke gjør det. Er ikke like farlig i fingrene, men han anbefaler å unngå det likevel. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Les linken jeg la ut, Kiropraktoren vil anbefale at man ikke gjør det. Er ikke like farlig i fingrene, men han anbefaler å unngå det likevel. Han misliker vel lyden Anyway, har hatt 3 knekkefrie dager (minus ETT krekk i byen, skulle se Inception.. var spent..) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jevrio: Du har lov til å knekke så mange fingre du vil når du skal til å se en så utrolig film som inception Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå