kgeel Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er det noen som rakk å hente ned Catalyst 3.5 fra www.3dchipset.com før ATI fikk dem fjernet? Hvis noen gjorde det, og har fått testet dem,er de noe bra? Lenke til kommentar
Sn0mann Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg kjører dem.. For dere som mistet SmartGuart, så er det kommet på plass igjen.. Forskjell? ubetydelig... disse driverene er laget for OEM kort, og dem er det ikke så mange av. Jeg kjører et PC - Evil Commando 2 selv, (dette er OEM), men tom. ikke jeg fikk noen increase i spill, bensches osv.. -Sn0mann Lenke til kommentar
klo Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hvor får man tak i driverene ? skulle gjerne testet. :smile: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 denne tråden fins det en helt lik av fra før av. klo: det er ikke lov til å ha animert avatar!det var i allefall det jeg fikk beskjed av en av moddisene. Jeg prøver og holde meg unda beta programmer ettersom de OFTE inneholder bugs problemer osv. Lenke til kommentar
Sn0mann Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg fant dem på Warp2search.net/com Men, de ble tatt vekk grunnet forespørsel fra ATi :S DRiTTFOLK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå