Gjest Neidaså Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg er en gutt på 16 år, jeg har ganske bra kropp og de fleste beskriver meg som atraktiv/sexy men jeg klarer ikke få meg noe. Er det noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Gjør akkuratt som det står her Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Finn deg ei jente, da. Er vel ikke såå vanskelig når du beskriver deg selv som sexy og attraktiv? Kanskje endre litt på personligheten også? Lenke til kommentar
Gjest SIRI Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Finn deg ei jente, da. Er vel ikke såå vanskelig når du beskriver deg selv som sexy og attraktiv? Kanskje endre litt på personligheten også? så du mener at man skal endre på personligheten for å få seg et ligg? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Viktigste er selvtillit. Har du selvtillit har du mest sannsynlig venner. Har du venner har dere fester. Har du fester har dere jenter. Har dere jenter får dere sex. Du er 16 år, 80% av jentene på din alder er så løse at hvem som helst kan ta dem. 2 Lenke til kommentar
gommle Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Finn deg ei jente, da. Er vel ikke såå vanskelig når du beskriver deg selv som sexy og attraktiv? Kanskje endre litt på personligheten også? så du mener at man skal endre på personligheten for å få seg et ligg? Selvtillit og "attitude" er jo en del av personligheten din. Lenke til kommentar
Gjest SIRI Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Finn deg ei jente, da. Er vel ikke såå vanskelig når du beskriver deg selv som sexy og attraktiv? Kanskje endre litt på personligheten også? så du mener at man skal endre på personligheten for å få seg et ligg? Selvtillit og "attitude" er jo en del av personligheten din. Ja. Men hvordan mener du man skal få bedre selvtilgitt "just like that"? det er ikke bare bare Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Et sted må man begynne, f.eks ved seg selv. Bli fornøyd med kroppen din, og hvem du er. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Vi kan bytte personlighet til oppførsel, hvis du mener det passer bedre, Siri. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ikke vær desperat. Kvinner lukter desp på lang avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg