Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får respekt hos jenter, men hva mer?

Gjest undrende

Anbefalte innlegg

Gjest undrende

Heisann!

Jeg er en gutt på 17 år som er lei av å være singel, spesielt siden jeg er en kjæreste-person og har vært singel i snart et år. Jeg kjenner er stadig med mange søte jenter fra skolen, men det er stort sett på fest. Jeg får ofte høre at jeg er den eneste gutten i min klasse som de respekterer fordi jeg er meg selv, og det vises tydeligvis godt at jeg ikke bare er ute etter sex. Jeg synes selvfølgelig det er flott at de mener det, men det blir stort sett ikke noe mer enn sex på fester. Noen av dere vil sikkert le når jeg sier at jenta som oftest tar initiativet, men sånn er jeg. Jeg liker sex veldig godt, men foretrekker å se på det som en bonus. Jeg skjønner ikke hva annet enn respekt jeg må få for å kunne få et forhold med en jente som er på det nivået jeg ønsker.

Noen som har noen lure innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at folk har respekt for deg, hjelper deg jo lang vei. At du tør å være deg selv, er noe folk setter høyt. Men det er ikke alltid nok. Det er garantert mange jenter du har respekt for, men som du ikke nødvendigvis kunne tenkt deg å være kjæreste med.

Prøv å by litt mer på deg selv til et par jenter du har et godt øye til, og se hvordan det går. Du virker som en ganske selvsikker fyr, men vet ikke helt hvor problemet ditt ligger. Du skriver litt lite til at jeg kan putte fingeren på et punkt og si at "der har vi problemet".

Er du en person som ofte får andre til å le? Er du en seriøs person? Tar du ofte initiativ til å finne på ting med andre (primært jenter nå)?

Folk kommer ikke løpende til deg, selv om de har respekt for deg. Det er en god start at de har det, men jeg tror du må prøve å ta litt mer initiativ. Det er ikke alltid jentene kan komme til deg. Du må også møte de, og komme til de. Dersom du skal bli noe mer enn en venn.

Slik tenker jeg iallefall. Det går begge veier, selvfølgelig. Det skal ikke alltid være du som tar initiativet, men det må til noen ganger.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...