Deelay Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg har et problem med min gamle tykk-tv. Det er en P fra menyen som henger igjen... Bilde: Har noen forslag til hva det kan være? og kan dette fikses? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Spørsmålet er heller hvorfor har du fortsatt en CRT-TV? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Spørsmålet er heller hvorfor har du fortsatt en CRT-TV? Nei. Det er fullstendig irrelevant. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Spørsmålet er heller hvorfor har du fortsatt en CRT-TV? Det er vel ganske irrelevant ja.... Må man ha lcd, plasma eller LED for å få svar? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Må man ha lcd, plasma eller LED for å få svar? Ideelt sett ikke. Men sjansen for å få svar er nok større når man spør etter en nyere modell som mange for tida vurderer å kjøpe, eller nettopp har kjøpt. Jeg vil tippe at de fleste som har eldre Thomson tjukk-TV-er og er fornøyd med dem ikke er veldig aktive på et slikt forum. Denne P-en minner om noe som kom fram øverst til høye på tjukk-TV-en til min søster&familie etter at treåringen hadde lekt med fjernkontrollen. Jeg tror den ble der helt til de fikk digital-dekoder og så TV via SCART i stedet for å bruke den innebygde tuneren. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Kan du gjøre bildet mindre, eventuelt fjerne alt annet enn kun Pen? Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Sjekka i bruksanvisningen? Eller den er kastet kastet sammen med alt annet når tv ble kjøpt? Prøv å trykk på alt av knapper, kan ikke skje stort gærent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå