Filmvenn Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) "The New Man in Charge", vil omhandle Hurley og Ben i deres nye roller som "nummer 1" og "nummer 2" på øya og vil vare i rundt 11 minutter. “The New Man in Charge” vil følge med i ekstramaterialet til Sesong 6 DVD/BD boksen. Epilogen er skrevet av Damon Lindelof og Carlton Cuse. Den vil komme ut 24 August i USA, og er på 11-12 minutter. Endret 19. juli 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Blir bra, 11-12 minutter går jo bort før man vet ordet av det da men Lenke til kommentar
Leema Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Håper på meir enn 11-12 minutter. Når eg såg bileter byrja eg og tenka at detta har noko og gjer med food drop tingen. Kanskje dei er mennene som pakkar maten? Boksar utan merkelapp, masse papir på bordet som kanskje skal på desse boksane? Kven veit.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Første titt på epilogen og den første promoen jeg har sett siden sesong 2. Nå hadde jeg ikke mye til overs for hvordan de avsluttet serien, men jeg har et lite håp om at de vil bedre inntrykket litt med disse 11 minuttene. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 LOST Complete på bluray og dvd kommer den 24. også ikkesant? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Hvertfall i USA, tror det er 6 september eller 6 oktober i Norge. Sett hele epilougen nå. Episoden er så og si delt opp i to forskjellige type historier. En del jeg ville kalle en liten mysterie-breaker fest, og den andre en god gammel karakter-historie. Den første svarer spørsmål, som alt fra "pallet droppen", isbjørnene, fulgen som ropte på Hurley i sesong 2, graviditetsproblemene på øya, og Chang`s mange aliaser o.s.v. Svarene kommer fram da Ben bestemmer seg for å vise en video til noen Dharma-ansatte som er stasjonert i Guam som ikke innser/tror at Dharma har vært nedlagt i over 20år. Grunnet at de alltid får nye kordinater fra "The Lamp Post" som da treffer disse "vinduene" Ajira-flyet fløy forbi/gjennom. Den andre var en karakter-histore fokusert høyt på en karakter som ikke har vært på serien siden sesong 5. WAAAAAAAAAAAALT. Med Ben og Hurley også med, dette er eneste delen med Hurley i denne 12minutters "episoden". Historien har med at Walt er blitt gal, lik Hurley og faktisk i samme galehuset som Hurley(Santa Monica). Grunnet at han alltid har ventet på at noen skal komme for å hente han, noe han har gjort i flere år og han er nå ung voksen. Så scenene i episoden tar sted lenge etter Hurley, Ben og Desmond dro fra øya. Ben er den som møter Walt på galehuset, Hurley sitter utenfor i en Dharma-van. Stort sett delen ender med at Walt blir kjempeglad for å se Hurley, fordi simpelt det som kommer fram er at Walt alltid har tilhørt øya. Uansett hvor mye Walt nektet for dette, har han også funnet det ut. Jeg elsket den andre delen av episoden. Det var en fin slutt for både Hurley, Ben og Walt. Veldig god karakter-historie. Litt som seriefinalen så leverte den også et budskap. Slik "Everybody dies" i seriefinalen. Denne gangen at Walt alltid har hørt hjemme på øya. Første delen var litt vel cheesy, eneste posetive for min del var Ben. Greit at fansen får svar veldig mye i den første delen. Men jeg har aldri brydd meg om svarene, jeg liker en åpen slutt fordi det veldig sjelden dette skjer i tv-serier som faktisk ender uten øksing/nedleggelse Tror kanskje denne epilogen tilfredstiller noen av haterne(haters gotta hate). Å for min del likte jeg at denne delen var en liten episode for seg selv. Den ville ødealgt hele den fantastiske seriefinalen og dens tema. Å det ville også vært teit å hatt disse 12 minuttene i en forlenget episode før seriefinalen og. Endret 7. august 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Epilogen har blitt lekt på nettet, har lastet den ned selv men har ikke sett den enda, men av det jeg har lest er faktisk mange ganske fornøyde for det forklarer en del ting Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Den gjør det, faktisk så mye at den delen av episoden som besvarer MANGE spørsmål er litt cheesy. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Sett The New Man In Charge nå og er litt skuffet, det eneste jeg virkelig brydde meg om kom ikke. Ikke at jeg forventet det, men når de svarte på så mye annet så ble jeg litt skuffet. Hadde veldig lyst til å få vite hvordan asken fungerte, og hvorfor den holdt smokey ute. Hadde også håpet på litt fremtid på øya, og ikke bare off-island. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Hvertfall i USA, tror det er 6 september eller 6 oktober i Norge. Sett hele epilougen nå. Episoden er så og si delt opp i to forskjellige type historier. En del jeg ville kalle en liten mysterie-breaker fest, og den andre en god gammel karakter-historie. Den første svarer spørsmål, som alt fra "pallet droppen", isbjørnene, fulgen som ropte på Hurley i sesong 2, graviditetsproblemene på øya, og Chang`s mange aliaser o.s.v. Svarene kommer fram da Ben bestemmer seg for å vise en video til noen Dharma-ansatte som er stasjonert i Guam som ikke innser/tror at Dharma har vært nedlagt i over 20år. Grunnet at de alltid får nye kordinater fra "The Lamp Post" som da treffer disse "vinduene" Ajira-flyet fløy forbi/gjennom. Den andre var en karakter-histore fokusert høyt på en karakter som ikke har vært på serien siden sesong 5. WAAAAAAAAAAAALT. Med Ben og Hurley også med, dette er eneste delen med Hurley i denne 12minutters "episoden". Historien har med at Walt er blitt gal, lik Hurley og faktisk i samme galehuset som Hurley(Santa Monica). Grunnet at han alltid har ventet på at noen skal komme for å hente han, noe han har gjort i flere år og han er nå ung voksen. Så scenene i episoden tar sted lenge etter Hurley, Ben og Desmond dro fra øya. Ben er den som møter Walt på galehuset, Hurley sitter utenfor i en Dharma-van. Stort sett delen ender med at Walt blir kjempeglad for å se Hurley, fordi simpelt det som kommer fram er at Walt alltid har tilhørt øya. Uansett hvor mye Walt nektet for dette, har han også funnet det ut. Jeg elsket den andre delen av episoden. Det var en fin slutt for både Hurley, Ben og Walt. Veldig god karakter-historie. Litt som seriefinalen så leverte den også et budskap. Slik "Everybody dies" i seriefinalen. Denne gangen at Walt alltid har hørt hjemme på øya. Første delen var litt vel cheesy, eneste posetive for min del var Ben. Greit at fansen får svar veldig mye i den første delen. Men jeg har aldri brydd meg om svarene, jeg liker en åpen slutt fordi det veldig sjelden dette skjer i tv-serier som faktisk ender uten øksing/nedleggelse Tror kanskje denne epilogen tilfredstiller noen av haterne(haters gotta hate). Å for min del likte jeg at denne delen var en liten episode for seg selv. Den ville ødealgt hele den fantastiske seriefinalen og dens tema. Å det ville også vært teit å hatt disse 12 minuttene i en forlenget episode før seriefinalen og. Har også sett denne nå, og det var 12 gode minutter, skulle ønske det varte lengre Endret 8. august 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kjempefornøyd. Jeg er selv fornøyd med finalen og slutten, og dette blir bare et pluss. Godt å få svar på noen av de få tingene som ikke er svart tidligere. Jeg forsto det slik at vi skulle få svar på hvorfor Walt er spesiell/hvilke powers han har? Mener Darlton sa dette eller noe lignende. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Fikk nesten lyst på å kjøpe LOST Collection Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvilken jobb var det de hadde til Walt? Var Hurlei lei av å være Jacob allerede etter et par år, og lurte Walt til å ta over? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hvilken jobb var det de hadde til Walt? Var Hurlei lei av å være Jacob allerede etter et par år, og lurte Walt til å ta over? Tenkte at de trengte en person til som kunne prate med de døde på øya siden Hurley ikke hadde tid til eller energi til å gå rundt å prate med alle de døde og hjelpe dem til å gå videre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvilken jobb var det de hadde til Walt? Var Hurlei lei av å være Jacob allerede etter et par år, og lurte Walt til å ta over? Tenkte at de trengte en person til som kunne prate med de døde på øya siden Hurley ikke hadde tid til eller energi til å gå rundt å prate med alle de døde og hjelpe dem til å gå videre. Var nokk derfor de snakket om at Walt kunne hjelpe faren sin selv om han var død, for han var jo ikke gått videre Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Hvor i LOST Complete boksen er episoden? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 En plass man kan få sett The new man in charge? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Fant den på nett, skulle googla før jeg spurte Denne filmen kunne jo nesten åpnet for en fortsettelse på serien, noe som fint kunne gått an, men vi dessverre neppe får se. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor i LOST Complete boksen er episoden? På siste discen til sesong 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå