EddieVanHalen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei. Bare et litt rart spørsmål Har dere noen fine navn som kommer etter Alida? F.eks: Alida Kristine... Tenk dere godt om. Taknemlige for serriøse svar" Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Marie / Maria, Matilde, Rose. On a less serious note... Alida Movida Bravida Lala Endret 19. juli 2010 av Nator Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Marie / Maria, Matilde, Rose. On a less serious note... Alida Movida Bravida Lala Tenkte faktisk Alida Marie jeg og når jeg leste overskriften. Andre forslag: Alida Emilie Alida Kornelia Ingrid Alida Lenke til kommentar
Mr. Me Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Alida Madelene Alida Mari/Marie Alida Yvonne Alida Natalie Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Alida Johanne var det første jeg kom på Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Alida Sofie? Det var det første jeg også tenkte da jeg så tittelen på innlegget . Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Alida Helena? Alida Maria? Lenke til kommentar
sunnyerteit Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Alida Roy? Knis. Alida Veslemøy. Alida er vel Øst-Europeisk (tror jeg) og Veslemøy er særnorsk; en fin kombinasjon spørr du meg. Mellomnavnet må jo og låte med etternavnet! Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Kan hun ikke bare hete Alida? Eller begynner vi å gå tom for Fornavn-Etternavn kombinasjoner? 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Alida Marie "etternavn* Lenke til kommentar
Epower Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan hun ikke bare hete Alida? Eller begynner vi å gå tom for Fornavn-Etternavn kombinasjoner? Støtter denne, doble fornavn er unødvendig. Lenke til kommentar
TechTiger Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det er vel heller ingen som foreløpig har kommet med noen forslag til mellomnavn. Et fornavn kan ikke brukes som mellomnavn. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 André; passer til alt. Ellers likte jeg Alida Kristine. Stilig navn, btw. Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Kan hun ikke bare hete Alida? Eller begynner vi å gå tom for Fornavn-Etternavn kombinasjoner? Støtter denne, doble fornavn er unødvendig. Mulig det er unødvendig, men for mange er det snakk om tradisjoner. Mange som ønsker f.eks å bruke sine besteforeldre eller andre forfedres navn som mellomnavn. Personlig synes jeg det er flott med mellomnavn (mulig jeg er litt inhabil ), synes det blir litt trist og upersonlig uten mellomnavn. Alida Benedikte er et fint navn. Endret 1. august 2010 av bas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå