Nitrius Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ja startområdet, der man kan spille spill med folk virker ikke, dette er beskjeden som står der: No application information available hvorfor virker ikke denne? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 den funka ikke i Betaen heller da... Men da kunne man laste ned en patch... Personlig likte jeg betaen MYE bedre, den var mindre buggy! (nå kan jeg ikke sende filer, ikke spille spill eller bruke bilder tatt med digitalkameraet mitt i avataren) BETA 4 evah! Lenke til kommentar
Glassius Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 har de du prøver å spille med også preview-versionen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 ja jeg prøver med prewiew versjonen ja, men det virker ikke. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Før dere la inn msn 6, slettet dere gamle msn først(5.0) eller installerte dere bare over? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 ja ALLE andre MSN er sletta her bare MSN 6 inne! men hvordan får jeg spillene til å virke? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Prøv Mess.be Her er det en fix som forklarer og gir deg filen du trenger for å få spillene til å virke.. Gjorde dette i går, men har ikke fått spilt enda siden han jeg skulle spille med hadde noe ruter kluss.. Men spillvalget er hvertfall kommet fram Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 spilla funker gull hos meg etter den lille fila på mess . be Lenke til kommentar
magfa Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ja jeg prøver med prewiew versjonen ja, men det virker ikke. ja men han DU sender til har han?? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 ja han har MSn 6 og ja Perwiew versjon ja! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 men, det som er bra er at jeg får send filer til andre selv om jeg sitter bak en firewall, men det går treegt, noen som kan si meg hvordan jeg kan få det til å gå fortere? UTEN å slå av firewallen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå