Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mindre ereksjon under sekuell aktivitet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er bruker på forumet, men ønsker å være anonym.

 

Problemet mitt er som følger:

 

Jeg er 20 år. Jeg har en helt normal penis. 15 cm i lengde og 15-16 cm i omkrets på det tykkeste. I det minste er dette størrelsen når jeg onanerer på egenhånd. Når jeg har sex, får jeg like hard ereksjon som vanlig, men den er betydelig mindre både lengde- og omkretsmessig.

 

De siste dagene har jeg hatt sex med samme jenta et par ganger. Jeg har ikke mye seksuell erfaring, men nok til at jeg klarer å være rolig og nye det. Nå begynner det imidlertid å tære kraftig på selvfølelsen. Jeg er sikker på at hun oppfatter penisen min som utilstrekkelig størrelsesmessig.

 

Dette begynner å bli såpass problematisk for psyken min at jeg i dag, da jeg etter å ha hatt sex i går, gikk for meg selv for å overbevise meg selv om at den fortsatt fungerer, fikk problemer med å bli stiv. (Hvilket nesten aldri skjer)

 

Noen som har vært borti lignende? Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når du onanerer tviler jeg på at du verken tenker over din egen størrelse eller stivhet, du er bare kåt. skal du bli like stiv og kåt når du er med denne jenta må du simpelthen slutte å tenke på dette. slutt å sammenlikne deg med andre og slutt å forutinntatt anta hva jenta forventer av størrelse. pikken din vil verken (betydelig) endre form eller størrelse med tiden, det er bare å akseptere hvordan den er skapt, noe annet er bortkastet.

 

konkrete råd? - rent bortsett fra messing om at du må slappe av - det kommer litt an på hvilket forhold du har til jenta. er det snakk om begynnelsen av et kjæresteforhold ville jeg vært helt ærlig, sagt at her er det snakk om litt prestasjonsangst. er det ei fornuftig jente du er sammen med vil hun kunne forstå og skjønne at dette er noe som vil gå over og bedre seg over tid.

 

er det mer casual/ff ville jeg kanskje vært litt forsiktig med å si noe. men det virker som om dere er ganske uerfarne begge to. enkelt fortalt: det er ikke så veldig mye annet enn erfaring og underveis et (noe) bevisst forhold til hva man gjør som skaper god sex. av personlig erfaring - starten kan være fylt med usikkerhet, selvfølgelig vil man prestere. men det skal ikke så veldig mye erfaring til før det virkelig løsner og man begynner å tenke: det er da bare sex.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...