nordvest Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei, Har sett meg lei på den glinsende skjermen på laptopen min som fungerer veldig godt som speil, men irriterer til det meste annet. Er det fortsatt noen som lager laptop-er med matt skjerm (15-16 tommer), og som ligger under 5000 kroner i pris? Sett litt rundt, men enten må jeg ned på minibærbare eller så er prisen veldig mye høyere... Så visst noen vet om noe i min kategori så ville det vært veldig kjekt! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Bærbare med matt skjerm finner man nå for tiden nesten utelukkende i såkalte business/proff-modeller, og disse koster mer enn "consumer" -modeller gjør. Jeg tror du får problemer med å finne en til det budsjettet. Endret 19. juli 2010 av thomit Lenke til kommentar
nordvest Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg var redd for at det var slik ja. Skjønner ikke hvorfor det har utviklet deg seg slik. Meningen med en bærbar pc må jo være at den skulle kunne brukes under alle lysforhold, og da tryner jo disse blanke skjermene i mange tilfeller. Finnes det virkelig ikke en eneste forbrukermodell til en rimelig pris som har matt skjerm altså? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg la inn et søk etter matt skjerm på prisjakt.no, og her er resultatet. Det er jo flere av disse mini-pc'ene som har matt skjerm, men knapt noen under 6000 kr og 15 tommer eller mer.Det er 1 Toshiba og 1 Fujitsu som blir nærmeste treff. Endret 20. juli 2010 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå