Gretcheen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) - Endret 7. august 2013 av Gretcheen Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Velkommen til forumet HappyFlower Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Velkommen til forumet Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Velkommen til forumet HappyFlower Når det kommer til valget å gå på media, så tror jeg det er er godt valg dersom du ønsker å kunne gjøre forandringer. Det er mye du lærer på media, som kan hjelpe deg med akuratt dette. Som journalist (dersom dette er intressant?) kan du skrive om ting du mener er viktig, og få fler til å åpne øynene angående temaer. Og dermed gjøre en forskjell. Ett av mange eksempler. Siden du er ny på forumet, håper jeg du blir her - og trives her. Vi trenger fler jenter. Slik jeg forstod det, er du veldig glad i musikk. Sjekk ut musikk-avdelingen (ligger under Kultur -> Musikk). Mye bra der, dersom du liker å diskutere musikk. Igjen; velkommen i klubben Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) - Endret 7. august 2013 av Gretcheen Lenke til kommentar
totestadt Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Du er jo superentusiastisk! Det beundrer jeg. Stå på, og masse lykke til. Og Michael Jackson er en fantastisk inspirasjonskilde, det synes jeg og. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Du er jo superentusiastisk! Det beundrer jeg. Stå på, og masse lykke til. Og Michael Jackson er en fantastisk inspirasjonskilde, det synes jeg og. Aw, tusen takk for fine ord!! Betyr mye. =) Endret 22. juli 2010 av HappyFlower Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 MJ er kul han ja, mye bra musikk fra han. Redde verden ja, syns ting har bedret seg mye de siste årene, færre som dør i krig, flere som har kommet ut av fattigdom, lavere barnedødelighet. Det meste takket være nyere teknologi. Folk må ikke se seg blinde på steder der vesten er involvert som Afganistan og Irak. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) - Endret 7. august 2013 av Gretcheen Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvilke tiltak mener du er den mest effektive måten å bedre miljøet? Jeg ser på teknologi som den mest lovende måten å angripe problemstillingen på, men nå er jeg ikke en miljøverner av noe særlig grad så er litt nysgjerrig på hva dere tenker. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) - Endret 7. august 2013 av Gretcheen Lenke til kommentar
totestadt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Det må finnes praktiske løsninger for å redusere utslipp av klimagasser og beskytte jorden fra overforbruk. Det viser seg at verken individet eller kollektivet klarer å være storsinnet nok til å senke sine velferdskrav for fremtidige generasjoner. Filosofi og etikk spiller desverre ikke inn i klimapolitikken slik du gjerne ser for deg HappyFlower, det er kun praktiske løsninger som vil fungere. Der spiller teknologien hovedrollen synes også jeg. Men på langsikt er det ekstremt viktig å investere i utdanning og allmenn opplysning, og la klimavitenskap og klimapolitikk spille en tilstrekkelig rolle i grunnskoleopplæringen. Så får vi håpe at kvaliteten på individet og samfunnet utvikler seg slik at fremtidige generasjoner blir kloke nok til å løse disse forferdelige problemene. Men som sagt, jeg beundrer din idealisme! Endret 22. juli 2010 av totestadt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 All strømmen vi får idag i Norge er ifra fornybar energikilder. Jeg ser med spenning på hydrogenbilene, slik at behovet for olje i verden vil minke. Inntil det skjer så er vi nødt til å ha olje for at verden skal gå rundt. Og jeg tror ikke folk vil endre seg så mye, når man har flere alternativer å velge mellom så velger 90% av oss det billigste alternativet. Derfor må politikerne lage regler og gjøre det vanskeligere å bruke bil, jeg selv bruker kollektivtrafikk mye. Mitt inntrykk der er at det ikke er dyrt å bruke men at tilgjengeligheten er for dårlig, tror ikke det er noen som velger å bruke bil til f.eks jobb fordi kollektiv er for dyrt, det er bare tull. Men på nyhetene så vi nettopp at Kina har blitt verdens største energiforbruker og det har jo vært med på å gjøre livet lettere for mange selv om det har samtidig økt utslippene. Men samtidig så vet Kina at de må satse på teknologi, og det vil de gjøre. http://www.dn.no/forsiden/utenriks/article1940907.ece Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 artig at du skriver at du har vanskelig for å åpne deg for folk men likevel skriver så mye om deg selv:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå