labamba Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Dette er en problemstilling som er veldig frustrerende. Rart nok ikke for meg, men for kjæresten min. Vi har det ordentlig fint sammen, også i senga! Men vi har et problem, jeg får ikke orgasme. Det er ikke det at jeg ikke liker det, jeg nyter hvert eneste sekund! Den beste sexen jeg noen gang har hatt er med han. Problemet startet da han spurte meg om jeg pleier å få orgasme. Jeg svarte ja, for det gjorde jeg jo! Etterhvert begynte han å spørre etter hver gang, om jeg hadde kommet. Dette spørsmålet ville jeg jo kunne svare ja på. Nå er jeg også rett og slett nervøs, eller opptatt kan man si, av at jeg vil få orgasme. Jeg kan jo bare si ja, men synest det blir feil å lyve til han. Han har da rett på å vite hvordan situasjonen er. Jeg har snakket med han om det, men det blir ikke bedre.... Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Be typen din skjerpe seg, sex handlar ikkje berre om å gi jenta orgasme. 3 Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 +1. er sinnsykt lite tennende å jevnlig bli spurt om man har kommet - man ser da om partneren nyter eller ikke - hvilket strengt tatt er det viktigste. det skal ikke være et konstant press på å prestere - hverken når det kommer til å gi orgasme eller det å få orgasme. som HValder skriver: kommuniser til typen din at det er unødvendig spørsmål og at han ikke alltid trenger å gi deg orgasme da du nyter sexen uavhengig av akkurat dette. 1 Lenke til kommentar
labamba Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Har snakket med han om det, men det hjelper ikke. Han mener at han siden han ikke gir meg orgasme er han en skuffelse, siden han får orgasme hver gang vi har sex. Aner ikke hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 prøvd å hjelpe til selv? Inkludere leketøy eller få han til å konsentrere seg litt mer om deg? Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det skal da ikke gjøres til hennes problem at hun ikke alltid kommer... ihvertfall ikke når hun ikke ser på det som et problem i utgangspunktet. Har snakket med han om det, men det hjelper ikke. Han mener at han siden han ikke gir meg orgasme er han en skuffelse, siden han får orgasme hver gang vi har sex. Aner ikke hva jeg skal gjøre! Det du ihvertfall ikke skal gjøre er å begynne å fortelle ham at du får orgasme når du ikke får det. Antar det da vil bli vanskeligere å få orgasme når du vanligvis ville fått det, da du gjerne vil spille litt skuespill i tilfelle du ikke ville fått det. Men må si jeg har litt problemer med å forstå, hvorfor det skal være så vanskelig å forstå eller akseptere, at dama ikke alltid får orgasme; eller mannen for den slags skyld. Noen ganger er det fordi man er sliten, noen ganger fordi man ikke er like tent, noen ganger på grunn av distraksjoner, noen ganger av grunner man selv ikke er helt klar over, noen ganger på grunn av alkohol eller rusmidler, og noen ganger på grunn av partneren. Tror du bare burde fortsette å kommunisere dette til ham. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg