Gjest htcklokke Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hallo! har en litt innvikla historie å få hjelp med. Min pappa har alltid vært gæærn, og hatt rare meninger om alt og alle, helt usosial. Inntil for 1-2 år siden hvor jeg forstod hvordan han er, har jeg gått i hans fotspor. orker ikke utdype mer. Det som er problemet er et jente problem, ikke kjæreste dog! på barneskolen var jeg ganske uhøflig og skulle være tøff, noe som er helt vanelig, men tøff i min forstand var ikke tøff som andre tenker. Jeg skulle være imot jenter og være frekk mot de jeg ikke likte. Jeg har nå senere villet bestemt meg for å prøve å bli venn med ei jente jeg var ganske mye frekk mot, jeg følte hun var slem osv, men hun hadde ikke gjort noe galt(?). Er nå snart 2 år siden sist vi så hverandre, (jeg har flytta og bytta skol)det var ikke ofte vi så værandre den gangen heller, så tror ikke hun har så dårlig forhold til meg, men har lyst til å bli kjent med henne. Hvordan kan jeg gjøre det? noen forslag? Jeg går nå i 1klasse VGS (etter sommeren lol) Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hva med å ringe og si "Hei"? Quinden er svak for den usjenerte typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå