klompen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Etter et par timers spill går dataen rett tilbake til windows , veldig irriterende i spill der man ikke kan lagre. Tenkte først på at det kunne være noe med minnet men er ikke sikker.... noen som har peiling?? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Sånn kan det skje, har opplevdt selv. Har ikke funnet ut hvorfor. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Du kan prøve å slå av alle skjermsparere, energisparefunksjoner o.l. Det har iallefall fungert for meg. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 har fått det jeg å.. GTA:vc.. men tror det er fordi jeg fikk ene bilen til å veie 100 tonn og kjøre i 500 kmt fiksa inni "configen" så vis jeg kræsja i en politibil.. så gikk det rett ut av spillet,,, men ellers gikk det bra da Lenke til kommentar
klompen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 ska prøve det med skjermsparer styre kan hende at xp trenger en liten oppdatering også?? Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ska prøve det med skjermsparer styre kan hende at xp trenger en liten oppdatering også?? Dere har ikke lagt merke til en liten ting da? At dere begge to kjører a7n8x hovedkort med twinmos ram? Jeg har det samme.. pleide å skje meg også.. Satte minnebrikkene i slot 2 og 3 istedetfor 1 og 3. da kunne jeg klokke til xp3200+ uten at noe sånt har skjedd etterpå. Lenke til kommentar
klompen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 minne brikkene mine står i slot 2 og 3...... Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 minne brikkene mine står i slot 2 og 3...... Hmm, ok Har du prøvd å ta ut den minste brikka da? er ikke alltid det lønner seg å blande ulike størrelser. Kan jo være verdt et forsøk i det minste. Har du overklokket forresten? Lenke til kommentar
klompen Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 ok... takk, tar lang tid å teste, men ska prøve å ta ut den minste brikka. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ok... takk, tar lang tid å teste, men ska prøve å ta ut den minste brikka. Dere har jo også Radeon 9700 begge to også. Så for alt jeg veit, så kan det være en driverkonflikt. Kanskje dere begge hadde nvidia kort tidligere og ikke ryddet opp i de gamle driverene f.eks. Jeg skal iallefall formatere før jeg setter i det nye 9800 pro kortet jeg får imorgen Bare just in case Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Classisk tilfelle av ram i feil slots på Asus kort.. Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Classisk tilfelle av ram i feil slots på Asus kort.. *denge* Lenke til kommentar
nextri Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Husk å slå av messenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå