atwater Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei. Jeg kjøpte meg en ny pc for litt over en måned siden, dette var en MSI GX 640. Jeg kjøpte den for 9100 kr og vurderer sterkt å selge den. Grunnen til salget er fordi jeg aldri spiller, det eneste jeg spiller det er litt poker. Også synes jeg batteriet er alt for dårlig. Jeg trodde helt ærlig at den kom til å vare lenger enn 1,5-2 timer uten å måtte lades igjen. Den bråker veldig også, vifta går hele tiden, uansett hva jeg gjør. Dette kan være alt fra lett surfing til å prøve et spill med høy grafikk. Den suser og går i et kjør når jeg drar i gang en Full HD film (som er koblet til TV) Siden det ikke er så lenge siden jeg kjøpte den, så har jeg forhåpninger å få 8500 kr for den, er dette en urimelig pris som jeg aldri kommer til å få? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Litt oftopic muligens, men står den på høy ytelse, om den gjør, prøv å forandre innstillingene. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hvis han trenger hjelp med å selge den, er det da ikke off-topic i "Hjelp til kjøp og SALG av PC", vel? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Brukt er brukt, og at noen vil kjøpe den for 8500 er urealistisk. Jeg ville vært fornøyd om jeg fikk 7000. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hvis han trenger hjelp med å selge den, er det da ikke off-topic i "Hjelp til kjøp og SALG av PC", vel? Nei, forsåvidt ikke, men han spurte om pris på den, og det var ikke det jeg skrev om. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Brukt er brukt, og at noen vil kjøpe den for 8500 er urealistisk. Jeg ville vært fornøyd om jeg fikk 7000. Sunket 2000 kr i pris på litt over en måned Lenke til kommentar
thomit Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Brukt er brukt, og at noen vil kjøpe den for 8500 er urealistisk. Jeg ville vært fornøyd om jeg fikk 7000. Sunket 2000 kr i pris på litt over en måned Med litt flaks. Laveste pris på nettet nå (som jeg kan finne med et raskt søk), er 8590. Og som jeg sa; brukt er brukt. Jeg ville i hvert fall tenkt meg om to ganger, om jeg hadde valget mellom å kjøpe i butikk, eller av en privatperson, hvis prisforskjellen hadde vært for liten. Eller? Endret 19. juli 2010 av thomit Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Brukt er brukt, og at noen vil kjøpe den for 8500 er urealistisk. Jeg ville vært fornøyd om jeg fikk 7000. Sunket 2000 kr i pris på litt over en måned Den synker omtrent 2000kr med en gang du åpner eska og skrur den på. Når noe er brukt,uansett tid, synker prisen folk er villig til å gi mye med en gang, i tillegg er det en større trygghet å kjøpe fra butikk enn fra en privatperson. Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Helt enig med thomit; ville aldri kjøpt noe brukt hvis det ikke var vesentlig rimeligere enn nytt. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja, garantert. Hva er best gi 9000 og få garanti, eller privaterson for 8500, som du ikke vet hva har gjort med PCen. valget er lett. Syntes nesten 7000 hørtes urealistisk ut også, men du kan jo prøve deg. Hvis du selger noe etter en måned er det jo noe du er missfornøyd med. Det hjelper ikke salgsposisjonen din. Du selger dermed et dårlig produkt. Du må i hvertfall vinkle på en god måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå