StureRasch Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har leste at man fikk problemer med bios på a7n8x dersom man gjorde mange endringer i bios. Er dette et problem som er på den nye versjonen også? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har leste at man fikk problemer med bios på a7n8x dersom man gjorde mange endringer i bios. Er dette et problem som er på den nye versjonen også? Gjør masse endringer? Forklar dypere plz... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Ja, jeg har hørt man får problemer hvis man stiller multiplieren på 15 og FSB på 200, men det kan hende bare er hos meg... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Link til side med liste over feil som er rapportert[/feil] Har detta problemet selv: 2. ***#) Cold boot issue (BIOS not using its setting for CPU voltage on initial system startup when using some older/slower T-Breds (1700+ & some 1800+CPU's)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå