Gå til innhold

Videoopptaks program for Bad Company 2

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle recorde meg selv spille Battlefield Bad Company 2.

Jeg vet fraps og hypercam, men opptakene er ikke i spesielt god kvalitet, med mindre du kjøper fullversjonen.

Er det noen gratis opptaksprogrammer med veldig god kvalitet tilgjengelig?

Hvilket filformat burde jeg lagre i etter jeg har redigert for å få best mulig kvalitet for youtube?

Bruker Sony Vegas 9.

Takker for hjelpen! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sharewareversjonen av Fraps har den samme kvaliteten som fullversjonen. Forskjellen er kun begrensningen på 30 sekunder og watermark. Hvis du ikke får bra kvalitet der må du ha gjort noe galt.

Fraps koster jo bare 230 kroner. Det inkluderer alle framtidige oppgraderinger.

Jeg tror det er H.264 og mp4-format som gir deg best YouTube-kvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er H.264 og mp4-format som gir deg best YouTube-kvalitet.

Det sa meg ikke mye. (ganske ny på feltet)

Kunne du vennligst forklar step by step? :)

Jeg har aldri brukt Vegas før. Men jeg regner med at den fungerer omtrent som andre programmer. Det vil si at først redigerer du videoen. Når du er ferdig velger du export eller render eller noe lignende. Og i det dialogvinduet velger du filtype .mp4 og H.264 codec (mpeg-4 tror jeg det blir).

Hvis du er ute etter step by step tutorial så kan du bare google. Google er gratis, vet du.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke interessert i å vite hva det betyr.

Når jeg trykte render i Sony fant jeg flere valg som var mp4.

F.eks: Main Concept: (mp.4, mpeg, avi) eller veldig lignende som det.

Hadde også ikke noen valg når det kommer til H.264, såvidt jeg så.

Jeg prøver å laste opp et kort klipp på youtube jeg filmet med fraps igår, bare for å sjekke hvordan kvaliteten blir. - så håper jeg dere kan hjelpe meg med å bedømme. :)

Glemte også å si at jeg ikke ønsker å ha ''www.fraps.com'' elns øverst i opptaket.

Og når jeg sier at jeg ønsker et gratis program, så er det ingen vits å snakke meg til å kjøpe full versjonen. - for det har jeg heller ikke muligheten til.

Although, takk for hjelpen så langt. :)

Her er klippet jeg lastet opp. Se det i 1080p, og si meg hva dere syntes om kvaliteten. Trykk Her

Endret av Sado
Lenke til kommentar

Når du spør om hjelp så bør du sette deg litt inn i problemstillingen din i alle fall. Hvis du ikke er interessert i hva det betyr, kanskje folk ikke er interessert i å hjelpe deg heller?

Glemte også å si at jeg ikke ønsker å ha ''www.fraps.com'' elns øverst i opptaket.

Og når jeg sier at jeg ønsker et gratis program, så er det ingen vits å snakke meg til å kjøpe full versjonen. - for det har jeg heller ikke muligheten til.

Så vidt jeg vet finnes det ikke et godt gratis program. Til video capture er fraps kongen på haugen. Og det er stor forskjell på å betale 9000 kr for programmer som Adobe Preimere enn å betale 230 kr for fraps. Så lenge du er gammel nok til å ha eget bankkort, så kan du opprette Paypal-konto og betale for fraps.

Edit: leif

Endret av bb79
Lenke til kommentar

Når du spør om hjelp så bør du sette deg litt inn i problemstillingen din i alle fall. Hvis du ikke er interessert i hva det betyr, kanskje folk ikke er interessert i å hjelpe deg heller?

Så vidt jeg vet finnes det ikke et godt gratis program. Til video capture er fraps kongen på haugen. Og det er stor forskjell på å betale 9000 kr for programmer som Adobe Preimere enn å betale 230 kr for fraps. Så lenge du er gammel nok til å ha eget bankkort, så kan du opprette Paypal-konto og betale for fraps.

Edit: leif

Jeg er ikke interessert i vite hva H.264 betyr. Jeg er interessert i å få lastet opp i så god kvalitet som mulig, uten å måtte bruke mange timer på å lese hva forskjellen på H.264 og H.462 er. Det var på ingen måte frekt ment.

Joda, jeg visste bare ikke at fraps var kongen på haugen. Skulle bare høre ut om det var noen bedre, da kvaliteten ikke virket spesielt bra. Jeg har sett bedre recordings på youtube, men da har det kanskje noe med formatet å gjøre.

Om det stemmer at 15 åringer med bankkort kan sette inn penger på paypal, så det noe jeg klart kommer til å gjøre.

Hva syntes du/dere forresten om kvaliteten på filmen, om/når du så den i 1080p?

Man må nok være 18 år for å lage en paypal konto.

Dog, jeg er 15 år og har bankkort. Jeg regner med at du altså mente visa/mastercard etc. typen bankkort.

Endret av Sado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...