Gå til innhold

Fullt kaos i Androide kontakter

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt med import av kontakter fra gammelmobilen på forskjellige måter. Fant til slutt ut at jeg kunne synke direkte med google-kontoen min. Men nå har jeg klart å få ørten oppføringer av hver kontakt. Har ikke funnet noen annen måte å fikse det på enn å manuelt slette alle kontaktene for så å synke helt freshed med g-kontoen. Men når jeg sletter en kontakt på mobilen og synker så slettes jo også kontakten på g-kontoen min istedet for å legge den på mobilen. Hvordan får jeg fikset dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har holdt med import av kontakter fra gammelmobilen på forskjellige måter. Fant til slutt ut at jeg kunne synke direkte med google-kontoen min. Men nå har jeg klart å få ørten oppføringer av hver kontakt. Har ikke funnet noen annen måte å fikse det på enn å manuelt slette alle kontaktene for så å synke helt freshed med g-kontoen. Men når jeg sletter en kontakt på mobilen og synker så slettes jo også kontakten på g-kontoen min istedet for å legge den på mobilen. Hvordan får jeg fikset dette?

Logg inn på din Gmail-konto og eksporter dine kontakter til pc'en. Slett så alle kontaktene dine på mobilen. Synk mobilen mot Gmail-kontaktene. Etter synkingen importerer du tilbake kontaktene dine, og starter ny synk med mobilen. Da skal alle kontaktene dine være tilbake igjen :D Om det finnes en enklere måte å gjøre det på, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...