Movadelic Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Bruker flashfxp på ftp, men det er irriterende at man ikke kan browse videre etter at man har begynt å laste ned noe. Først når man er idle igjen kan man browse videre. Finns det noen andre ftp-prog hvor man kan browse mens man laster ned? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Det er da bare å sette downloaden som Queue og så når du er ferdig å brownse så starter du downloadinga. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 De fleste ftp klienter støtter dette, men det er ikke klienten sin feil i ditt tilfelle. Som regel så konfigureres de fleste ftp servere slik at du bare får bruke en socket pr. innlogging (for å browse mens du downer så trenger du 2 sockets eller mer pr. innlogging). Lenke til kommentar
Dalberg Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Kan anbefale AbsoluteFTP. Man kan browse mens man laster ned. Funker nesten på samme måte som Windows Explorer http://www.vandyke.com/products/absoluteftp/index.html Lenke til kommentar
jokki Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 smartftp!!! den er gratis og ruler gata Lenke til kommentar
thorel Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 folkens: var egentlig ikke at ny FTP program han var ute etter da... men jeg fatter ikke hvorfor folk ikke bruker CuteFTP Pro Du kan koble til 40 FTPer samtidig, FXP er støttet, ALT du trenger. Er jo litt kjipt med FlashFXP at du har kun to connections tilsammem :-? (håper det stemmer det jeg sier no da, har sikkert oversett noe) Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 men jeg fatter ikke hvorfor folk ikke bruker CuteFTP Pro mm CuteFTP Pro Rocker! Bare for å ha det sagt, anbefaler det på det sterkeste, enkelt bra og ikke minst oversiktelig slik som alle andre programer til GlobalSCAPE jeg har prøvd. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Eller så har Total Commander en OK ftp del innebygget. Fxp, nedlastning i bakgrunnen osv. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 CuteFTP PRO. Legger mappene du har besøkt i cache. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 men jeg fatter ikke hvorfor folk ikke bruker CuteFTP Pro mm CuteFTP Pro Rocker! Bare for å ha det sagt, anbefaler det på det sterkeste, enkelt bra og ikke minst oversiktelig slik som alle andre programer til GlobalSCAPE jeg har prøvd. CuteFTP er nydelig, har alle funksjonene de andre har + flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå