Gå til innhold

Del de beste og mest 'nødvendige' appsene i android market!

194 visninger og ingen som stemmer? stem! =)  

51 stemmer

1. 1. denne MÅ du svare på!

• Jeg la til en app! Solute me!
    • Jeg stakk bare innom. I'm stupid.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fring - Msn klient

Barcode scanner - Scanner aps koder du finner på appbrain osv

Videobox - Youtube med downloader!

Retro Clock - Annen klokke

Chrome to Phone - Send linker til din mobil fra nettleseren! Fungerer også med Firefox

Currency Converter - Valutaveksler med dagens kurser

Replica Island - Morsomt platformspill

Tv Guide - Tv guide til tv

Zedge - Ringetoner og wallpapers

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Vil anbefale dere alle å _ikke_ bruke noe form for task killer.

Les her; http://www.droidnytt.no/?p=4996

Gammelt nytt dette.

Desverre er ubrukelige apps som task killere fortsatt ganske synlig på Android Market. Det fører bare til at folk som ikke har peiling på hvordan Android håndterer prosesser installerer killers, for så å klage på at telefonen ikke fungerer etter forventningene.

Hvis det noen gang blir arrangert en dugnad for å få ned ratingen på automatiske task killers på Market, så er jeg med!

Lenke til kommentar

Vil anbefale dere alle å _ikke_ bruke noe form for task killer.

Les her; http://www.droidnytt.no/?p=4996

Gammelt nytt dette.

Desverre er ubrukelige apps som task killere fortsatt ganske synlig på Android Market. Det fører bare til at folk som ikke har peiling på hvordan Android håndterer prosesser installerer killers, for så å klage på at telefonen ikke fungerer etter forventningene.

Hvis det noen gang blir arrangert en dugnad for å få ned ratingen på automatiske task killers på Market, så er jeg med!

Gammelt nytt eller ei....sikkert flere enn meg som ikke visste dette, men vi er ikke noen idioter som klager hele tiden....kremt!

Ellers håper jeg at andre som sitter med flere gode programmer (og gode programmer å IKKE ha innstallert) om å stå fram! Vi trenger input! :tease:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Jasså, så jeg klager hele tiden? Kan du være så vennlig å vise til klageposter fra meg som dekker "hele tiden"? Jeg må kunne lufte litt frustrasjon uten å bli kalt en idiot, ikke sant? Hvis du følte deg støtt av posten min, så beklager jeg det.

Tilbake til topic:

Siste oppdatering av den offisielle Facebook appen tok grådig for seg av batteriet. Den hindret telefonen i å gå i sovemodus selv om skjermen var av. Dette ser du ved at oppetiden på telefonen løper løpsk. Anbefaler alle som verdsetter batteritid å være forsiktig med Facebook for Android inntil en oppdatering med fiks er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Siste oppdatering av den offisielle Facebook appen tok grådig for seg av batteriet. Den hindret telefonen i å gå i sovemodus selv om skjermen var av. Dette ser du ved at oppetiden på telefonen løper løpsk. Anbefaler alle som verdsetter batteritid å være forsiktig med Facebook for Android inntil en oppdatering med fiks er tilgjengelig.

vet du hva som er DIGG med å leve et facebook-fritt liv? :)

ikke for å trolle.. men likevel :tease:

Lenke til kommentar

Sikkert jeg som suger i å søke.....

bruk google istedenfor diskusjon.no's søkefunksjon. den er elendig.

google.no

skriv (uten klammeparantes): [site:diskusjon.no <skriv søkeord(ene) her>]

søk på ketchup blir da i søkefeltet: site:diskusjon.no ketchup

--

vet dog ikke om noen program

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Sikkert jeg som suger i å søke, men finner ikke ett slik program som jeg leter etter:

Trenger ett program som tar bilde av skjermen min. Mener at det var noe som het "shakeandsave" eller noe slikt til Winmo....men finner ikke noe til Android....anyone?? :-)

Høres ut som Shoot Me

Lenke til kommentar

Sikkert jeg som suger i å søke, men finner ikke ett slik program som jeg leter etter:

Trenger ett program som tar bilde av skjermen min. Mener at det var noe som het "shakeandsave" eller noe slikt til Winmo....men finner ikke noe til Android....anyone?? :-)

Høres ut som Shoot Me

Just presis så ja!! :thumbup: takker og bukker!!!

og du? les en gang til, så ser du at jeg ikke sier at du klager eller er idiot :-) Bare at man ikke må tro at vi som spør er idioter :-) Av og til vet vi bare ikke, så da spør vi :tease:

Endret av thorvald30
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mapdroid. Mulighet for offline kart. Kart lastes til minnekort, land eller kontinent. Ikke for navigering, men du vil se hvor du befinner deg.

Vaulty. Har du bilder eller video liggende som du kanskje ikke vil "andre" skal se? Dette programmet skjuler disse, og du lager et passord for å vise de.

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke på slike programmer, som trenger controll over internet access?? Hvorfor i all verden skal de ha det?

Har jeg noen bilder/filmer som trenger å skjules, lager jeg heller en ny makke med et punktum forran, så finner ikke mediascanneren/Galleriet det uansett. Med Astro kan du da bare åpne mappen og se på innholdet.

f.eks: ".hemmelig"

Vil ikke at mine hemmelige bilder plutselig skal lastes opp til lageren av applikasjonen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

[quote name='SBS' date='28. juli 2010 - 16:08'

[*]3G Watchdog - Bra for å følge med på databruk

Foruten denne har jeg GPRS Monitor og Netcounter. Men det hjelper jo ikke allverdens når ukjente applikasjoner tar seg til rette og laster ned noen MB i tide og utide.

Finnes det noen måte å se hvilke applikasjoner som er ansvarlig for nettbruken?

Og aller helst kun åpne GPRS-bruken for utvalgte applikasjoner?

Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan skrive inn noe egen tekst på bakgrunnen min?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...