o00o Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Jeg lurer på om det fins et bildeprogram elns hvor man kan tagge personer i. Er avhengig av å ha et bildegalleri som er lett å bruke, og at man har et godt system i det. Slik at hvis jeg skal finne bilder av "Inger", så får jeg opp alle bildene av henne. Har prøvd å google litt, og det eneste jeg fant var Iphoto. Men har jo da ikke mac. Er det noen som vet om et program man kan bruke til dette? Edit: ble visst i feil kategori. Noen som kan fikse dette ? Endret 19. juli 2010 av o00o Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Googlet litt og fant dette: http://www.google.no/search?q=iphoto+for+windows&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a Som det fremkommer av flere av resultatene er det Picasa som er tingen, uten at jeg har testet det ut selv! Edit: ble visst i feil kategori. Noen som kan fikse dette ? Trykk Rapporter-knappen under innlegget, og skriv at det havnet i feil-kategori. Har forøvrig allerede gjort det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå