640x480 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Godt gammelt dataordtak: Du slår av pcen uten problemer om natten, men neste dag har den flust av problemer Jeg opplevde det akkurat slik. når jeg slo på PCen i dag var plutselig skjermoppløsningen satt ned til 800x600 og 4bits farger!!! Det går ikke an å endre på innstillingene og jeg har prøvd å oppdataer med drivere:( Noen som aner hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Virker som at skjermkortet ditt har tatt kvelden Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Eller om driver var litt fuckt opp... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Eller temaet hva helt elendig... Legg inn skjermkort drivere på ny. Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Gå til produsentens hjemmesider og se om de har til nedlasting et lite program som sletter gammel driver fullstendig. kjør dette og installer så ny driver på nytt. Da vil du få rettet opp eventuelle feil som har blitt liggende i registry og lignende steder. (kontrollspørsmål: Du har ikke blitt startet opp i sikkerhetsmodus av en eller annen grunn? Da får du ikke endret oppløsning/farger, men feilen som har fått deg inn dit trenger ikke ha med skjerm å gjøre) Lenke til kommentar
640x480 Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 nei, det var ikke sikkerhetsmodus:) Takk for alle svar...*tester ut* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå