redneckbandit88 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hallais. Starcraft 2 er rundt hjørnet, ser ut som eg kunnet trengt meg en ny pc. Til ny pc så vil eg bruke max 20000, er det bedre alternativ så tar eg heller det, forslag tas godt imot. Bruker pc til så mangt, men ikke ekstrem bruk. Spill, musikk, surfing, de vanlige tingene. Selv om det må være et sterkere fokus på musikk/Lydkort - film/lagringsplass. Så eg trenger alt untatt skjerm. og OS -All innmat + godt lydkort -Godt tastatur og mus. kanskje G15 og G9? G19 virket litt overkill. Hehe - Har OS Har lyst på: - i7 930 - God SSD Systemdisk, Intel 80 Gb Gen2? - XFX 5870 eller Nvidia 460-480 - godt lydkort (er mer audiofil enn pixelhore) - godt med ram, 6gb til 8gb? - godt med kjapp lagringsplass, 4-6 Tb? WD black? - god corsair PSU 750w-850w? - solid hovedkort, asus? - kanskje cpu-kjøler hvis folk insisterer. Har: Skjerm og OS Ser fram til å høre deres synspunkter. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Forslag Eneste som er at det er mye penger, og dette er ikke egentlig veldig "bang for the buck" Ta feks et AMD Oppsett med AMD 1055T CPU.. den koster 1500kr, og et bra HK til den er på 1100kr. 2000kr spart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå