Gå til innhold

Høyttalere til surroundsystem

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har nylig bestemt meg for å oppgradere lydanlegget, og bestilte defor en Onkyo TX-SR308B hjemmekinoreciever, da denne var på tilbud (1500kr).

Det jeg lurer på er hvilke høyttalere som vil være best egnet for recieveren. Jeg er ute etter å få et surroundsystem (5.1). Høyttalerne skal for det meste brukes til spill og film på PS3, men det er et stort pluss om de er gode til musikk.

Alle tips og innspill settes stor pris på :)

(Mulig at jeg har feilplassert her? Med tanke på at jeg ikke har fått noen svar..)

Endret av shv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt valg av forsterker i alle fall ;) Nei du har ikke postet feil :p Folk er bare litt treige her virker det som. Til den forsterkeren hadde jeg valgt Dynavoice F6 med tilhørende bakhøyttalere og senter. Disse høyttalerne er virkelig skrytt opp i skyene og det er få som kan måle seg til samme prisen. Du vil kanskje savne en dypbass, men dette løser seg når du får råd til en http://www.surround.no/product/471935/XTZ-99-W10.16-sort-Matt.html, også ekstremt prisbelønnet.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar :)

Hadde faktisk kommet over de høyttalerne allerede :D vurderer å bestille fra Sverige. Mulig det er billigere (Fynda.se)?

2495sek = 2 109nok

2 109 * 1,25 = 2 636,25

Burde ikke det stemme? (rimelig sikker på at det ikke skal fortolles Toll.no) Det står at det er fri frakt! Vet bare ikke hvordan det er i forhold til frakt når jeg bor i Norge :hmm:

Endret av shv
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Tusen takk for svar :)

Hadde faktisk kommet over de høyttalerne allerede :D vurderer å bestille fra Sverige. Mulig det er billigere (Fynda.se)?

2495sek = 2 109nok

2 109 * 1,25 = 2 636,25

Burde ikke det stemme? (rimelig sikker på at det ikke skal fortolles Toll.no) Det står at det er fri frakt! Vet bare ikke hvordan det er i forhold til frakt når jeg bor i Norge :hmm:

Husk på at du kan gi beskjed til butikken om at de skal ta bort moms, så slipper du å betale moms to ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...