fogduckers Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 hey har nettop fått meg ny android telefon samsung galaxy s i9000 og har litt problemer med tastaturet har lasta ned et norsk tastatur layout men jeg aner ikke åssen jeg får aktivert den, noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Det jeg måtte gjøre på min HTC Desire var å trykke og holde på tekst-feltet (rett over tastaturet) i for eksempel meldinger eller email, og så velge skandinavisk skjermtastatur, sannsynligvis er det det samme du må gjøre. Eller så står det en beskrivelse av hva du må gjøre (om du lasta ned appen til Trygve Aaberge) under Innstillinger - Språk > Skandinavisk skjermtastatur >Help & about... Lenke til kommentar
fogduckers Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Det jeg måtte gjøre på min HTC Desire var å trykke og holde på tekst-feltet (rett over tastaturet) i for eksempel meldinger eller email, og så velge skandinavisk skjermtastatur, sannsynligvis er det det samme du må gjøre. Eller så står det en beskrivelse av hva du må gjøre (om du lasta ned appen til Trygve Aaberge) under Innstillinger - Språk > Skandinavisk skjermtastatur >Help & about... men det er forskjell på htc og samsung-.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Men det er jo fortsatt Android - så jeg trodde det var det samme, men jeg har ikke vært borte i Samsung, så jeg skal ikke påstå noe som helst. Om du venter til August (selv om det er lenge å vente) så får du sannsynligvis Android Froyo(LENKE) og den har støtte for flerspråklig tastatur om jeg har forstått rett. Lenke til kommentar
fogduckers Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Men det er jo fortsatt Android - så jeg trodde det var det samme, men jeg har ikke vært borte i Samsung, så jeg skal ikke påstå noe som helst. Om du venter til August (selv om det er lenge å vente) så får du sannsynligvis Android Froyo(LENKE) og den har støtte for flerspråklig tastatur om jeg har forstått rett. men du kjører sikkert android 1.6 eller hvem det var, jeg kjører 2.1 og det er andre knappesystemer fra htc enn samsung, htc har 4-5 fysiske knapper og et korrigeringskule/sensor, samsung har bare 2 touch "knapper" og en knapp i midten som går rett til menyen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 dårlig emnetittel. Rapportert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Men det er jo fortsatt Android - så jeg trodde det var det samme, men jeg har ikke vært borte i Samsung, så jeg skal ikke påstå noe som helst. Om du venter til August (selv om det er lenge å vente) så får du sannsynligvis Android Froyo(LENKE) og den har støtte for flerspråklig tastatur om jeg har forstått rett. men du kjører sikkert android 1.6 eller hvem det var, jeg kjører 2.1 og det er andre knappesystemer fra htc enn samsung, htc har 4-5 fysiske knapper og et korrigeringskule/sensor, samsung har bare 2 touch "knapper" og en knapp i midten som går rett til menyen Jeg kjører 2.1, knappesystemet er nok noe forskjellige, men du skal trykke på touchskjermen i tekst-feltet, ikke på telefonen, om det var det som var uklart. Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Er lett å finne det. Om du har det på Engelsk: Locale & Text > Samsung keyboard > Text language, dette kan du lett finne på Norsk om Engelsken din er god . Da klikker du selvfølgelig Norsk! Der har du den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå