megazibit Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hei, har en Toshiba Satellite L300. Kjøpt for snart et år siden, men inatt tok den kvelden. Den nekter å starte med skjerm. Hva skal jeg gjøre? -Takk Endret 19. juli 2010 av megazibit Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Om du hører at den starter så kan du sette på ekstern skjerm, og se om det kommer noe. Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Ja, jeg vet den starter. Er hos en kompis, ringte på skype og tok den. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Ok, da får du prøve å koble på en annen skjerm på den som jeg sa over her. Jeg regner med du mener at skjermen er svart selv om du har startet den. Endret 19. juli 2010 av arjato Lenke til kommentar
megazibit Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 ja, skjermen er svart når jeg starter den. Er det ingen form for å levere den inn? Har forsikring.. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Om den er under et år så har du vel garanti også på den, har du forsikring så skulle det jo ikke være noe problem å sende den inn uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå