Gå til innhold

Blizzard tok alt gearet og gullet til en venn

Anbefalte innlegg

Må henge meg på den gjengen som mener at du er hacket.

Hadde du blitt tatt for å kjøpe gold = perm ban, de hadde ikke latt deg løpe rundt naken en gang.

Ta turen innom nettsidene for å retrieve account.

Jeg har blitt hacket 2 ganger, og begge gangene har jeg fått alt tilbake + beholdt ALT hackerne har farmet for meg, 100 stacks med borean leather, andre items og gold de hadde fått tak i den uken jeg var uten account.

Men jeg skaffet meg authenticator, og disse koster nesten ingenting i forhold til det å miste accounten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor vil blizzard ha betaling for authendicator? har akkurat slik bare den er til banken min, og den kan jeg hente gratis når som helst.

Muffinz :hmm:

det eneste du betaler for er portoen

Jasså? på blizzard store står det 6-7 euro for denne dingsen, så det er portoen? :hmm:

http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003617

Nei, men kom igjen folkens. Blizzard er et firma, og man kan ikke gi dem pepper for å tjene penger. Pluss at for de Authendicatorsa man kjøper i blizzstore så er det en fysisk ting, det betyr at de må betale de som lager den og de må betale for lagerplass og for de som poster dem. Alt i alt så er jeg ikke så sikker på at de sitter igjen med særlig mye overskudd etter de 6-7 euronene. Banken din tjener penger på deg de også den dagen du vil ha et lån. Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Går det an å ha flere? Jeg roter alltid vekk sakene mine som nøkler, penger osv.

Jeg bestilte like godt to når jeg først bestilte.

De har imidlertid et serienummer på baksiden som må legges til kontoen din. Så hvis den ene forsvinner, tror jeg du må kontakte Blizzard for å deaktivere den authenticatoren på kontoen din (muligens med noe secret question, scan av legitimasjon eller noe sånt) før du kan legge til den andre.

Men da slipper jeg ihvertfall å ha en usikret konto fordi jeg må vente på en ny.

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Ser dere har fått svaret alt.

Om man blir huket for å botte eller kjøpe gull, kjøpe en WoW konto eller kjøpe levelingtjenester, så blir ikke levels rulla tilbake, gul tatt fra deg og slikt som straff. Kontoen blir bannet. For mindre foreseelser, om man har vært en snill gutt/pike fra før, så kan de løfte bannen for deg etter en viss tid. Eksempel: En kompis "botta" uten å vite det, brukte G15 keyboard til å aumatisere macros litt vel mye. Han brukte disse macroene til mer uskyldige ting som å bytte gear, mounts og små pets. Derfor klarte han etter to uker å få omgjort permabannen. Hadde han gjort mye pvp eller grindet med "bot" macroene sine så hadde neppe utfallet vært så heldig.

Nakne characterer og items som mangler fra guild banker er solide "you just got hacked" tegn. Det at han kjøpte gull kan ha direkte sammenheng med at dere er hacket. De som selger gull trenger mer gull å selge. Mye av det kan de få gjennom å tømme kontoene til folk. Kanskje vennen din, han som kjøpte gullet, gikk inn på en litt skummel side med en keylogger på. Keyloggeren registrerte da han senere logget inn på WoW - bam så har de login infoen din.

Så authenticator er fine dyr. :) Sist jeg sjekka hadde de droppa fraktkostnadene (da jeg kjøpte var det 6 euro eller noe + 11 euro i frakt... nå "sponser" de frakten og du betaler bare 6 euro for dingsen. Så de går i minus - dersom de fortsatt har tilbudet gående da..).

Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke hvorfor de deler Battle.net konto..

Man betaler ikke for Battle.net kontoen, men for WoW kontoen. Dermed betaler de uansett for 2 kontoer, mao, ingen fordeler med å dele Battle.net konto.. :nei:

EDIT: Nei, man trenger ikke oppgi til Blizzard hva man har mistet. Dette finner de ut av, og man får alt tilbake om man er hacket.

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...