Gå til innhold

anime serier som virker gode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøv:

Great Teacher Onizuka

Gurren Lagann

the melancoly of haruhi suzumiya

Zero no Tsukaima

History's Strongest Disciple Kenichi

vampire knight

Bleach

Full Metal Alchemist

Basquash!

.hack

der har du underholdning for de neste månedene thumbup.gif

Lenke til kommentar

hvis du skal se fma, så anbefaler jeg den nye adapsjonen fullmetal alchemist brotherhood, den er bedre enn den forrige, og den har ikke filler-slutt, den er veldig bra gjennom hele serien, blir aldri kjedelig og har ikke en eneste filler (!)

Lenke til kommentar

hvis du skal se fma, så anbefaler jeg den nye adapsjonen fullmetal alchemist brotherhood, den er bedre enn den forrige, og den har ikke filler-slutt, den er veldig bra gjennom hele serien, blir aldri kjedelig og har ikke en eneste filler (!)

Er den nye serien helt ferdig?

Så at det kom en episode den 4.july 2010 Men den heter journeys end, er det siste episode? eller burde jeg se sesong 1 først sån at det kommer flere episoder ut og mindre ventkng til slutten/neste episode.

Lenke til kommentar

blei ferdig for to uker siden. og den forrige serien er ikke første sesong, det er en annen serie og de har ikkeno med hverandre å gjøre. (starten på brotherhood er allikevel litt kaotisk så man får noe igjen for å se den forrige men det blir også litt navnebytte og brotherhood er bedre :p )

mangaen ble ferdig i starten av sommerferien og animeen ble ferdig rett etterpå, 64 episoder, og det skjer noe i alle episodene, alle animeer burde være sånn, etter å ha sett brotherhood blekner bleach og naruto i forhold.

hellsing og samurai champloo er også veldig bra! kan også anbefale code geass, spesielt om du liker death note.

Endret av No0en
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...