Nagato Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg ser på bare naruto og har tenkt til å starte med noe nytt. Jeg har tenkt til å starte med: FMA one piece bleach hellsing black jack eller noe som dere foreslår:)XD Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 prøv: Great Teacher Onizuka Gurren Lagann the melancoly of haruhi suzumiya Zero no Tsukaima History's Strongest Disciple Kenichi vampire knight Bleach Full Metal Alchemist Basquash! .hack der har du underholdning for de neste månedene Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Samurai Champloo, Hunter X Hunter, Bleach, Full Metal Alchemist og Death Note er noen jeg kan anbefale Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 hvis du skal se fma, så anbefaler jeg den nye adapsjonen fullmetal alchemist brotherhood, den er bedre enn den forrige, og den har ikke filler-slutt, den er veldig bra gjennom hele serien, blir aldri kjedelig og har ikke en eneste filler (!) Lenke til kommentar
Nagato Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Takk alle sammen får prøve 2-3 ep av vert og se va slaks "type" som passer meg best:-) Lenke til kommentar
Nagato Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 hvis du skal se fma, så anbefaler jeg den nye adapsjonen fullmetal alchemist brotherhood, den er bedre enn den forrige, og den har ikke filler-slutt, den er veldig bra gjennom hele serien, blir aldri kjedelig og har ikke en eneste filler (!) Er den nye serien helt ferdig? Så at det kom en episode den 4.july 2010 Men den heter journeys end, er det siste episode? eller burde jeg se sesong 1 først sån at det kommer flere episoder ut og mindre ventkng til slutten/neste episode. Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) blei ferdig for to uker siden. og den forrige serien er ikke første sesong, det er en annen serie og de har ikkeno med hverandre å gjøre. (starten på brotherhood er allikevel litt kaotisk så man får noe igjen for å se den forrige men det blir også litt navnebytte og brotherhood er bedre ) mangaen ble ferdig i starten av sommerferien og animeen ble ferdig rett etterpå, 64 episoder, og det skjer noe i alle episodene, alle animeer burde være sånn, etter å ha sett brotherhood blekner bleach og naruto i forhold. hellsing og samurai champloo er også veldig bra! kan også anbefale code geass, spesielt om du liker death note. Endret 19. juli 2010 av No0en Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Serier jeg kan anbefale som jeg har sett ferdig og følger med på er; Naruto Bleach Shaman King Samurai Champloo Haijme no Ippo Full Metal Alchemist Elfen Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå