Pysj Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Noe som ser ut som offisielle bilder, er lekket på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Noen som vet om det med eller uten fulltastatur? Var ikke helt lett å se ut ifra bildene. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Syntes den ser spennende ut. Bare skuffende at baksiden av telefonen ser helt forjævlig ut. Gammeldags, rotete, og helt feil farge er det første som slår meg. Lenke til kommentar
Fromp Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Droid X ligger jo allerede offisielt ute på Motorolas nettsider Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Droid X ble da lansert for lenge siden? Lenke til kommentar
rattamahatta Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Motorola Droid 2 /= Motorola Droid X Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Oisann hadde ikke trodd jeg skulle se noe som var interessant fra selveste Motorola! Er det noen som veit om den er kompatibel med Europa? Godt kamera og HDMI ut er dealbreaker for meg SUVERENT... Endelig kan man benytte mobilen som datamaskin. Har venta noen år på det Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) En jeg kjenner har Droid X, er nok en verdig EVO utfordrer den! Endret 19. juli 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Godt kamera og HDMI ut er dealbreaker for meg SUVERENT... Endelig kan man benytte mobilen som datamaskin. Har venta noen år på det Vet du hva dealbreaker betyr? Lenke til kommentar
Kordoch Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Droid X er allerede lansert i USA gjennom Verizon, og er _ikke_ den samme telefonen som (beryktede) Droid 2. Droid 2 har noe annerledes spesifikasjoner, og skal være mer en direkte etterfølger av den originale Droid. Droid, Droid X og (sannsynligvis) Droid 2 er CDMA-telefoner og således ikke anvendbare i Europa, men man kan jo alltids håpe de slipper en GSM-variant av Droid 2 som de gjorde med Droid (den heter Motorola Milestone i Europa, kan bl.a. kjøpes i Storbrittania og Frankrike). Smått dårlig av Amobil å ikke få med seg forskjellene her... 1 Lenke til kommentar
DjIcet Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Nei, Amobil følger ikke mye med egentlig. Droid X og Droid 2 er som sagt to forskjellige tlf. Hmm.. Disse som har dette som jobb klarer ikke følge med og gjøre jobben sin rett..? Mens vi som bare har det som fritidssyssel har full kontroll..?? Her Amobil, er en artikkel av noen som følger med: http://www.phonedog.com/2010/07/19/motorola-droid-2-part-of-an-exciting-holiday-lineup-for-verizon/ Lenke til kommentar
Babality Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Håper det kommer en milestone 2, trenger erstatning til min milestone som er i ustand Utifra denne videoen er den svært lik orginale droid Endret 20. juli 2010 av Babality Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 En jeg kjenner har Droid X, er nok en verdig EVO utfordrer den! Morsom eller, så og si hele poenget med evo er 4g. Det har ikke Droid x. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Som dem argumenterer på bl.a. http://www.androidcentral.com/ sin podcast så kan man si at det er en utfordrer siden dem fremdeles er veldig mange områder i statene som ikke har 4G. Her i norge er det enda verre. Så når man ser vekk fra den siden av tlf så er det en verdig konkurent etter min mening. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Hei, dere har helt rett, vi fulgte ikke godt nok med her. Beklager i bøttevis, har nå fjernet den delen av saken som gir inntrykk av at Droid 2 og Droid X er samme telefon. Takk for tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg