DrDoogie Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Fikk nettopp beskjed om at en eldre hd som hadde konka ut for meg, ville bli byttet inn mot en WD1200JB (til ett mellomlegg av kr. stor 400,-). Jippii! (Skal si den gummi-hammeren var en god investering forresten, ) (Joke, mmkay?) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Meget bra, at du får en sånn deal men jeg ville ikke akkurat ha reklamert på forumet om bruk av gummihammer nei, et + til komplett for den. Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Bestillte for en stund siden: en stk: Sapphire Radeo 9700 Atlantis PRO til CA 3000,- dette kortet sto det må skaffes under, og senere leveres 20/6 Noen dager senere fikk jeg leveringsmail fra komplett. Javel, kommet inn litt tidlig tenker jeg og leser. Da står det plutselig Sapphire Radeon 9700PRO AIW. Hæææ tenker jeg, så vidt jeg huska kosta jo det kortet CA 3990,- men oppkravsprisen var de samme som 9700 Atlantis PRO. Etter litt sjekking på komplett viste det seg at 9700 Atlantis PRO hadde gått ut av sortimentet og komplett sendte meg ett kort til NESTEN 1000,- mer. KUUULLT Kan foresten si at jeg er 100% kjempefornøyd med komplett, har aldri hatt problemer og kundeservice er rask og bra. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hadde selv en 60gb hd som klikket, og for den fikk jeg 900kr i innbytte til hva jeg ville Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 komplett har meget hyggelige folk som svarer på mail iallefall,og de som har "fysisk" support på maskiner kjøpt fra komplett,er også meget hyggelige og flinke sendte nettopp en mail til komplett ang. en harddisk på 80gb som døde her 2 dager siden, så vi får se hva som skjer. Har egentlig "skrevet den av", ie jeg forventer ikke noe, men vi får nå se hva de sier. eneste kipe med dette er at den disken inneholdt c partisjonen med dokumenter, operativsystem etc etc Lenke til kommentar
nextri Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 min 40x cd brenner tok kvelden og da fik jeg en ny 52x24x52x brenner i stedenfor, og her om dagen sa psu'en takk for seg, da reiste jeg inn på komplett og fikk ny psu uten spørsmål eller diskusjon. han bare testet den for å se om den virket.. Bra greier.... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg også kjøpte meg en 120 gb med 400 kr mellomlegg når min 60 gb tok kvelden. Komplett er best Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg også kjøpte meg en 120 gb med 400 kr mellomlegg når min 60 gb tok kvelden. Komplett er best Det er de ikke psdata ga meg en P4 3,06 itede for en 2,8 og da var det over 2000.- kr i forskjell på dem Lenke til kommentar
mr x Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 har ingenting i mot komplett,god sørvice og bra utvalg. men synes bare det er mye feilvarer man får.. kjenner mange som har måtte sende varene sine i retur,p.g.a feil. jeg handla der før,men ble lei av og sende i retur. slik skal det vel ikke være. har bytta webshop,og aldri fått noe feil på mine varer fra dem. da har vel komplett et problem,og ikke jeg ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 har ingenting i mot komplett,god sørvice og bra utvalg. men synes bare det er mye feilvarer man får.. kjenner mange som har måtte sende varene sine i retur,p.g.a feil. jeg handla der før,men ble lei av og sende i retur. slik skal det vel ikke være. har bytta webshop,og aldri fått noe feil på mine varer fra dem. da har vel komplett et problem,og ikke jeg ? Har samme problemet bare at i mitt tilfelle så har servicen fra dem svikta så totalt, dette er veldig synd da det ellers er en bra butikk. Har mistanke til at en spesiell person på returavd deres har fått meg totalt i vrangstrupen da det stort sett er en og samme person som står for hele greiene. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 JEg har også MEGET gode erfaringer med komplett! De leverer raskt, jeg har byttet flere ting der og fått samme varen eller pengene tilbake! Mine erfaringer sier at komplett er sånn alle webshoper burde være! Virkelig flott support! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Liker komplett godt Bra servie, svarer på alle mailer Bestiller bestandig fra dem, de er best! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Komplett har bra service. Men jeg kan ikke si at jeg har vært så heldig med Demovarene til komplett. Kjøpte ett radeon 9500. virka ikke på maskina mi. Så bestilte jeg ett Abit TI4600. Streika etter noen timer... En ting er sikkert; aldri mer demovarer Men ellers er komplett en bra butikk. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 jeg bestilte et MSI kort og 2 Twinmos 512 mb brikker fra komplett på lørdag,dem ligger enda i plukklista. Ringte og hørte om hva som hadde skjedd,siden det står på siden dems at varer normalt sendes ut samme dag eller dagen etter at man besilte dem.Da hadde dem hatt vareopptelling osv,så dem lå 2 dager etter med alle bestillinger sa dem.så jeg dro til Oslo's komplett butikk for å sjekke om dem hadde msi hovedkortet der,men det hadde dem selfølgelig ikke inne.fikk det inn på fredag sa han.så i morra får jeg ringe og kansellere ordren min,og dra til komplett i oslo på fredag og hente kortet der. Jeg orker ikke vente til over helgen med å få varene jeg har bestilt. Jeg har ikke fått noen mail fra komplett om at ordren min vil ta 2 dager ekstra,så det er litt irriterende og vente og vente på en mail om at varene er sendt.men, men...jeg hadde vel max uflaks når jeg bestilte bare Ser frem til fredag når jeg skal hente hovedkortet nå bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå