Lozip Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har ikke sett noe bedre Helt utrolig :o Dette er hvordan casemodding skulle sett ut. Ikke et Chieftec med vindu og et lys inni. Biohazard: Toxic Case Mod - Lozip - Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Shitt.. aldri sett noe liknende.. råå var den. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 :o :o Svinaktig godt gjennomført mod Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 her er mere cool stuff.. http://www.thebestcasescenario.com/ Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Rått! Men var ikke den alien modden bedre? Heh, ja ja. Tror man må ha litt fantasi og litt erfaring innen det ene og det andre for å få til noe så lekkert. Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 :o Sinnsykt nydelig! Det er noen som kan det! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 oh my god! den brent/ rusten metal looken var genial! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 kan ikke si noe annet enn at den der var "one of a kind" Lenke til kommentar
Noty Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hva kan en si om slikt da ? Vanvittig godt utført arbeid... Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 tenk på all den tiden det har gått til alt det der? han må være vanvittig flink med air brushen! har aldri brukt en slik jeg hehehe.. jeg ble veldig imponert over det, og det fekk meg til å tenkte... jeg utsetter mitt eget prosjekt.. jeg har tenkt gjennom ALT sammen.. men nå gjelds d bare å få tak i delene, som de IKKE selger i europa.. må kanskje be noen venner kjøpe for meg i Kina, så sende til meg.. håper det ikke er noe SARS på varene, hehehe. :lol: men jeg får bare se hvordan jeg gjør d da.. peace Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 ikke for å disse mne det er ikke først gangen jeg ser noe slik å den forrige jeg så var beddre, men jeg finner ikke igjen den. tror den var på: coolcasegallery mvh kfb Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 ok sorry! må rette på den hadde ikke sett alien modden Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hvordan fikk han til rust-tingen? Lenke til kommentar
inoxx Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Driiiiiiiiiiit fet mod da !! Noen som vet hva den grønne guffa er ? Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 får å få til rust: teknikken kalles dry brushing... brukte det da jeg byggde modellfly da jeg var liten... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Meget pent! :o Men så er jo fyrn som har laget det helproff da ( http://www.thebestcasescenario.com/crimson.html ), så han stiller jo ikke akkurat i hobbyklassen, men heller i yrkesklassen. Det blir feil og sammenligne den modden med "våre" Man får heller nye synet, å se på det som en kuriositet. La oss si man jobber som billakkerer, og tar kassa på jobb en dag, og lakker den med en finish av en annen verden. Klart folk blir imponert, men egentlig er jo ikke den lakkjobben bedre utført en det han gjør til daglig - eller bilen til mora di. Eneste forskjellen er at "underlaget" tilfeldigvis er en PC. Personlig ville jeg blitt mer imponert hvis en fyr med Quick lakk fikk mye dårligere finish, men likevel litt bedre en gjennomsnittet. Skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå