Gå til innhold

Newphone = råtten bedrift ADVARSEL

Anbefalte innlegg

Ser det er noen tråder ang Newphone, men vil gjerne starte en ny tråd for å ADVARE alle nok en gang.

Newphone har en avtale du må skrive under på som gjør deg totalt rettsløs. Kontrakten blir overført til pengeinnkreverne i SG Finans, og har du problemer så sitter du i saksa.

Jeg ville ut av kontrakten fordi Newphone byttet til Netcom. Netcom er utrolig dårlig, og samtalene faller stadig vekk ut. Dette er helt uakseptabelt siden 80 % av mine samtaler er med kunder av min 1-mannsbedrift. Jeg kontaktet Newphone og ville ut av kontrakten basert på at produktet er helt forandret, og ikke det produktet jeg inngikk avtalen på. Avslag selvfølgelig, basert på avtalen. Jeg ba om å få oversendt kopi av avtalen, og lest med store øyne. Denne avtalen er utformet slik at selv om Newphone ikke gir deg dekning I DET HELE TATT så er du fortsatt bundet av avtalen. Ingen formuleringer som f.eks. "vesentlige endringer av produktet". Kontrakten har overhodet ingen formuleringer som kan gå kundens vei.

Jeg går nå videre til Forbrukerklagenemda for å få løst saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...helt uakseptabelt siden 80 % av mine samtaler er med kunder av min 1-mannsbedrift....

...

Jeg går nå videre til Forbrukerklagenemda for å få løst saken.

Hvordan skal du få hjelp av "Forbrukerklagenemda" som bedrift?

Tror ikke det er noe godt argument at privatabonnementet ditt gir problemer for bedriftskundene dine.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe godt argument at privatabonnementet ditt gir problemer for bedriftskundene dine.

Brukerklagenmenda vil behandle klager for bedriftskunder hvor det er 10 eller færre ansatte;

Hentet fra hjemmesiden deres.

"Nemnda kan behandle klager fra privatpersoner og småbedrifter med inntil 10 ansatte."

Lenke til kommentar

Brukerklagenmenda vil behandle klager for bedriftskunder hvor det er 10 eller færre ansatte;

"Nemnda kan behandle klager fra privatpersoner og småbedrifter med inntil 10 ansatte."

Beklager, har sendt inn klage til www.brukerklagenemnda.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...