Pettersenper Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 JA ! Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
JayP Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg óg lurer på å kjøpe nå. Men hva tror dere om Samsung 22" LCD Syncmaster 2233RZ - skjermen som man kan kjøpe som tilbehør? Eller eventuelt en annen skjerm i samme prisklasse? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Skal være en veldig bra skjerm det så det er vel bare å klinke til. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har hørt at led er mye bedre på grunn av den store økningen i kontraster Jeg glemte en ting.. Hva med nettverkskort? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Det er nok minst ett par gigabit porter på hovedkortet ditt. Trådløst er derimot ikke med, men det er jo heller ikke særlig brukandes hvis du skal spille med maskinen. Edit:Jeg ser at hovedkortet ditt har 1Gbit port. Endret 20. juli 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Vi har ikke ledning ned til rommet mitt Skal vel få det når vi får oss fiber i oktober eller noe sånt.. På det trådløste nettet vårt ligger farten på rundt 14mbit ned og 1mbit opp (laptopen) Det er vel ikke for dårlig til spill? Endret 20. juli 2010 av Pettersenper Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Problemet med spill og trådløse nettverk er at de veldig ofte er for ustabile slik at du får fryktelig lagg i spillet. Jeg vil nok anbefale å kjøpe en lang tp kabel og legge opp den midlertidig slik at du unngår det. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 Hmm, ok. Skal tenke på det... Det er bare det at routern ligger på loftet og det er 2 etasjer opp. Det må bli en lang ledning, som går løst ned trappa, gjennom stua og 2 ganger og ned enda en trapp og enda en gang(ikke det var en gang). Om vi da ikke snart får lagt det langs listene, gjennom gulvet eller noe lignende som kan ta litt tid. Menmen vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå