N. Tveranger Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei, jeg lurte egentlig på hva og hvilken måte er det som gir det beste resultatet for å fremvise bilder? Har pleid å bruk tv'en, men får det ikke skikkelig da, tatt i forhold med feks. datamaskinen. Blir mer blast og bildet blir jo forstørret så mye at det er stygt. Jeg lurer derfor på hva som er den beste måten i å vise fram bilder, er snakk om å vise fram til flere, så må være noe som man kan se på. Og ikke koste noe Finnes det et program man feks, kan legge inn på PS3 eller noe annet? Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) PS3 har innebygd støtte for dette på samme måte som film og musikk. Ved å legge bildene inn i bildebibliotek på PCen (Vista eller 7) og aktivere mediedeling vil de automatisk dukke opp i menyen på PS3 og du kan vise de frem. Eller du kan kopiere inn bildene med USB, da kan du bruke det innebygde bildevisningsprogrammet (som jeg ikke husker navnet på i farten) som ser skikkelig fancy ut. Edit: Video her http://www.youtube.com/watch?v=uCpf139wS-c Endret 19. juli 2010 av shakudu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå