Spragleknas Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Først: Har søkt på forumet etter lignende spm., men fikk ikke svar der (sier dette da det tydligvis går sport i å svare "bruk søkefunksjonen, dette har vært oppe før ... blabla....") MSN 6.0 logger seg ikke på. Har ikke winXP brannmuren på, og bruker ellers ZoneAlert. Tilfelle det har noe å si; Tiscali ADSL. Logget fint inn med tidligere ver. Trenger ikke svar som "bruk ver. 5" el.l. (irriterende små-bøggs med den hos meg). Takker for ale råd! Lenke til kommentar
DannYboY Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor er det man laster ned MSN messenger 6? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor er det man laster ned MSN messenger 6? Jeg bare tar en VILL gjetning... www.msn.com DrErling Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor er det man laster ned MSN messenger 6? Se på forsiden til www.hw.no ... link der ... men det va ikke mye hjelp å få i det innlegget!!!! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hvor er det man laster ned MSN messenger 6? Se på forsiden til www.hw.no ... link der ... men det va ikke mye hjelp å få i det innlegget!!!! Ikke at det hjelper deg noe særlig, men jeg har samme problemet. Har ngt linje og netopia m/ nyeste firmware og messenger 6. funkar inte. DrErling Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hei Tror du bare burde laste ned og legge det inn på nytt, lasta det ned istad og det funka helt fint. Har brannmuren i xp på pluss en router med brannmur, funker helt fint og sende filer etc. til alle jeg har prøvd Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 nope... lastet det ned to ganer ... det burde holde ... ene gangen beta andre ganger preview... samme køddet... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 nope... lastet det ned to ganer ... det burde holde ... ene gangen beta andre ganger preview... samme køddet... Samme her. Har lastet det ned utallige ganger. Jeg vet ikke hvorfor det sluttet å funger. har brukt messenger 6 beta i flere uker uten noe som helst trøbbel. Merksnodige greier... DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå